Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
«А ось закон про жертву за відшкодування: пресвята це річ.
      її заріжуть на тім самім місці, де ріжуть жертву всепалення, кров же розбризкають по жертовнику з усіх боків.
      Увесь тук від неї треба принести в офіру: і курдюк і сить, що вкриває нутрощі,
      і обидві нирки з туком, що на них по боках, та чепець, що на печінці, відділивши його зверху від нирок;
      і священик нехай спалить їх на жертовнику як вогняну жертву Господеві: це жертва за відшкодування.
      Кожен чоловік зо священиків їстиме її; однак, на святім місці треба її споживати: це пресвята річ.
      Щодо жертви за гріх і щодо жертви за відшкодування — закон один: вона буде для того священика, хто нею відслужить покуту.
      Коли ж священик приноситиме чиєсь усепалення, шкура жертви всепалення, що він її приніс, буде йому, священикові.
      А й усяка офіра, спечена в печі, і все зготовлене на мидниці чи на сковороді, теж буде священикові, що її приносить, — йому буде вона.
      Однак, усяка офіра, замішана з олією, або суха, буде всім синам Арона, так одному, як і другому.
      А ось закон про мирну жертву, що приноситиметься Господеві.
      Коли хтось приносить її на подяку, то воднораз із подячною жертвою принесе прісні коржі, замішані на олії, та прісні ладки, помащені олією, і питльовану муку, приправлену олією, спечену на коржі.
      Разом із заквашеними хлібцями принесе свій дар, разом із своєю подячною мирною жертвою.
      З кожної офіри принесе частину як дань Господеві, і вона належатиме священикові, що скроплював кров'ю мирної жертви; йому вона належить.
      М'ясо з подячної мирної жертви треба їсти в день приносин, нічого не залишаючи з нього до ранку.
      А якщо чийсь жертвопринос буде обітований або добровільний, то його треба з'їсти в день офірування; другого дня можна ще їсти, що зостанеться;
      а що залишиться з жертвенного м'яса на третій день, треба спалити на вогні.
      Коли ж би хтось усе таки їв м'ясо з мирної жертви третього дня, то жертвуючий не здобуде собі ласки, жертва зовсім йому не зачислиться, гидотою стане; а той, хто їв, візьме на себе гріх.
      Коли якесь м'ясо доторкнеться до чогонебудь нечистого, не можна його їсти, на вогні його треба спалити. А інше м'ясо кожен чистий може їсти.
      Хто з'їсть м'ясо з мирної жертви, принесеної Господеві, в стані нечистоти, той викоріниться з-поміж людей своїх.
      А як хтось доторкнеться до будь-чого нечистого, чи нечистої скотини, або якого нечистого повзуна та й з'їсть м'яса з мирної жертви, принесеної Господеві, той буде викорінений з-поміж людей своїх.»
      І сказав Господь Мойсеєві:
      «Промов до синів Ізраїля таке: Ніякого туку з вола, чи з вівці, чи з кози не їстимете.
      Тук із стерва й тук з того, що розірве звір, можна вживати до кожної потреби, їсти ж не смієте його.
      Хто їстиме сить із скотини, що її можна принести в огняну жертву Господеві, такого викорінять з-поміж людей своїх.
      Ніякої крови, ні крови з птаства, ні з чотироногих не їстимете, де б ви не мешкали.
      Кожного, хто їстиме якусь кров, треба викорінити з-поміж людей своїх.»
      І промовив Господь до Мойсея:
      «Скажи синам Ізраїля таке: Хто приносить Господеві свою мирну жертву, нехай принесе Господеві свій дар, узятий від мирної своєї жертви.
      Він нехай подасть власними руками те, що має бути спалене в честь Господа; тук подасть укупі з персами; перса, щоб принести як жертву коливальну перед Господом,
      а сить священик воскурить на жертовнику; перса ж будуть Аронові й синам його.
      Праву лопатку теж священикові здасте — як данину з ваших мирних жертв.
      Вона буде як пайка тому з-поміж Аронових синів, хто принесе кров і сить мирної жертви.
      Я бо застерігаю собі в синів Ізраїлевих від мирних їхніх жертв груднину коливальної жертви й лопатку жертви возношення та й віддаю їх Аронові, священикові й синам його як вічне їхнє право від синів Ізраїля.»
      Ось уділ помазання Арона й синів його в жертвах, палених на честь Господа, з дня помазання їх у священики на служіння Господеві,
      як заповідав Господь синам Ізраїля давати їм з того дня, коли помазав їх; це установа віковічна для їхніх поколінь.
      Це закон про всепалення, про безкровну офіру, про жертву за гріх, про жертву за відшкодування, про жертву висвячення і про мирну жертву,
      що заповідав Господь Мойсеєві на Синай-горі, того дня, як велів синам Ізраїля приносити дари Господеві в Синай-пустині.
      ← (Левит 6) | (Левит 8) →