Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Переклад Турконяка
Сини Арона теж були поділені на черги. Сини Арона: Надав, Авігу, Єлеазар та Ітамар.
Поділи синів Аарона: Сини Аарона — Надав і Авіюд, Елеазар і Ітамар.
Але що Надав та Авігу померли раніше, ніж їхній батько, а синів у них не було, то священиками були Єлеазар та Ітамар.
Надав і Авіюд померли перед їхнім батьком, і в них не було синів. А Елеазар і Ітамар, сини Аарона, служили.
Давид за допомогою Цадока, з синів Єлеазара, та Ахімелеха, з синів Ітамара, розділив їх на черги за їхньою службою.
Тож Давид, Садок (із синів Елеазара) і Ахімелех (із синів Ітамара) поділили їх згідно з їхнім переписом, за їхнім служінням, за родинами по їхній батьківській лінії.
Але виявилося, що між синами Єлеазара було більше голів над родинами, ніж між синами Ітамара, тож поділили їх так: із синів Єлеазара 16 голів над родинами, а 8 з синів Ітамара.
І знайдено більше синів Елеазара на володарів сильних, аніж синів Ітамара, і він поділив їх. Синів Елеазара, володарів, за родинами по батьківській лінії — шістнадцять, синів Ітамара за родинами по батьківській лінії — вісім.
Розділили ж їх жеребами, одних і других, бо князі в святині й князі Божі були із синів Єлеазара і з синів Ітамара.
Він поділив їх за жеребом одних після інших, бо були володарі над святими речами і володарі Господні між синами Елеазара і між синами Ітамара.
Записував же їх Шемая, син Натанаїла, писар з-поміж левітів, при цареві, при князях, при священикові Цадокові, при Ахімелехові, синові Евіятара, та при головах священицьких і левітських родин; одну родину з потомків Єлеазара вибрано жеребом і одну родину з потомків Ітамара.
Їх, перед царем, володарями, священиком Садоком і Ахімелехом, сином Авіятара, записав Самея, син Натанаїла, писар з роду Левія. Володарі родинних ліній священиків і левітів, родини по батьківській лінії: один Елеазарові, один Ітамарові.
тринадцятий на Хуппу, чотирнадцятий на Єшевава,
тринадцятий — Оххоффі, чотирнадцятий — Ісваалу,
п'ятнадцятий на Білгу, шістнадцятий на Іммера,
п’ятнадцятий — Велґові, шістнадцятий — Еммирові,
сімнадцятий на Хезіра, вісімнадцятий на Гапіцеца,
сімнадцятий — Хизірові, вісімнадцятий — Афессимові,
дев'ятнадцятий на Петахію, двадцятий на Єзекиїла,
дев’ятнадцятий — Фетею, двадцятий — Езекилові,
двадцять перший на Яхіна, двадцять другий на Гамула,
двадцять перший — Яхінові, двадцять другий — Ґамулові,
двадцять третій на Делаю, двадцять четвертий на Маазію.
двадцять третій — Далею, двадцять четвертий — Маасею.
Це їхні черги при службі, як вони входили в дім Господній за постановою Арона, їхнього предка, як заповідав йому Господь, Бог Ізраїля.
Це їхній перепис за їхнім служінням, щоб входили в Господній дім за їхнім приписом через їхнього батька Аарона, як і заповів Господь, Бог Ізраїля.
А щодо решти синів Леві, то вони були: з синів Амрама — Шуваел; із синів Шуваела — Єхдея;
А решті синів Левія, синам Амврама — Суваїла, синам Суваїла — Ядія.
Сини Хеврона: перший Єрія, другий Амарія, третій Яхзіел, четвертий Єкамам.
Сини Єдія: Амадія — другий, Язіїл — третій, Йоком — четвертий.
Сини Мерарі: Махлі та Муші; Яазія теж був його син.
Сини Мерарія: Моолій і Мусій, сини Озії, сини Воннія.
Сини Мерарі, через Яазію, його сина: Шогам, Заккур та Іврі.
Сини Мерарія: Озієві, сини його — Іссам, Закхур і Авдій.
Від Махлі — Єлеазар; у цього не було синів.
У Моолія — Елеазар і Ітамар. А Елеазар помер, і в нього не було синів.
Сини Муші: Махлі, Едер та Єрімот. Це сини левітів за їхніми батьківськими родинами.
Сини Мусія: Моолій, Едер і Ярімот. Це — сини левітів за родинами по їхній батьківській лінії.
Вони теж кидали жереб так само, як їхні брати, сини Арона при цареві Давидові, при Цадокові та Ахімелехові й при головах священицьких та левітських родин: голова над родиною так само, як менший його брат.
Отримали і вони жереб, як і їхні брати, сини Аарона, перед царем, Садоком, Ахімелехом і володарями родинних ліній священиків і левітів, — патріархи-голови так само, як і їхні молодші брати.