Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Переклад Куліша та Пулюя
Ось Владика, Господь сил, забере з Єрусалиму і з Юди підпору й підтримку, усяку підпору хліба й усяку підпору води;
Знайте, що Господь сил небесних одніме в Ерусалиму й в Юди всяку підпору, всяку піддержку хлїбову й всяке підкріпленнє водою,
хороброго і воїна, суддю і пророка, ворожбита й старця,
Хороброго воєводу й воїна, суддю й пророка, віщого й старця,
п'ятдесятника і знатного, дорадника, заклинача й чародія.
Пятьдесятника й князя, й дорадника й умного штукаря й проречистого словом;
Я дам їм хлопців за князів, і діти пануватимуть над ними.
А дам їм хлопцїв за старшину, й дїти панувати муть над ними.
Один одного в народі утискатиме, кожен свого сусіда; хлопець устане на старого, нікчема — на знатного.
І одно одного буде в народї тїснити, — кожний ближнього свого; встане хлопець на старого, дрібний люд — на значних.
Брат брата хапатиме в домі свого батька: «В тебе є плащ, будь над нами князем! Нехай оця руїна буде під рукою в тебе!»
І хапати ме за полу брата брат, у родинї батька свого: В тебе є жупан про сьвято, будь над нами князем, — нехай буде сей розпадок під рукою в тебе;
А він того дня відкаже: «Я не вмію гоїти ран, і в хаті у мене нема ні хліба, ні плаща. Не робіть мене князем над народом!»
А той відкаже, клянучись: Не вмію я гоїти рани; бо й в мене в господї нї хлїба, нї одежі; не робіть мене головою в народї.
Ось захитається Єрусалим і впаде Юда, бо язик їхній і діла їхні — проти Господа, і вони зневажають величний зір його.
Ось як підупаде Ерусалим і впаде Юда, через те, що й язик і дїла в їх — проти Господа, й зневажливі в очах слави його.
Вираз їхнього обличчя проти них свідчить; вони явно, як Содом, про свій гріх розповідають, вони його не криють. Горе їм! Бо самі на себе зло накликають.
Само їх обличчє сьвідчить проти них, ба й явно таки про гріх свій розповідають, не таять, саме як Содомії; горе душам їх! самі бо на себе зло накликають.
Скажіте: Щасливий праведник, бо він споживатиме плоди своїх учинків!
Скажіть праведному, що йому благо, бо він споживати ме плоди вчинків своїх;
Горе ж беззаконникові, лихо на нього! Бо за діла рук його буде йому й відплата.
Горе ж беззаконникові, бо буде йому відплата за дїла рук його.
Недоросток гнобить мій народ; жінки ним правлять. Народе мій! Правителі твої на манівці тебе зводять, руйнують дорогу, якою ти простуєш.
Гнобителї люду мого — недоростки й жіноцтво правлять ним. Народе мій! ті, що правлять вами, вони вас туманять, вони розкопали дорогу ходи твоєї.
Господь устає на суд, стоїть, щоб судити народ свій.
Но встав Господь на суд — він стоїть, щоб судити народи.
Господь виступає на суд проти старших свого народу та його князів: «Ви спустошили виноградник; загарбане в бідного — по хатах ваших.
Виступає Господь на суд проти голов люду свого і князїв його: Ви спустошили виноградник; загарбане у бідного — по дворах ваших.
Яким правом тиснете ви народ мій і топчете вбогих?» — вирок Владики, Господа сил.
Яким правом тиснете ви люд мій і топчете вбогих? говорить Господь, Господь сил небесних.
Господь промовив: «За те, що дочки сіонські горді, що ходять, витягнувши шию, і принаджують очима, ходять дрібненькою ходою і побрязкують на ногах обідцями,
І промовив Господь: За те, що дочки Сионські аж надто згордїли; що ходять, витягнувши шию й принаджують поглядами, ходять гордою ходою й побрязкують бляшечками на ногах, —
Господь покриє пархами тім'я дочок сіонських і відкриє наготу їхню.»
За се оголить Господь тїмя в дочок Сионських і обнажить їх Господь з волосся їх;
Того дня Господь відійме їхню оздобу: обідці на ногах, сонечка, півмісяці,
У той день Господь одійме гарні бляшечки на ногах і ґузички,
ковтки, обручки й намітки,
Сережки та запинки, й пояси, й судинки з пахощами та чарівницькі висилця,
І буде: замість пахощів — гнилизна, замість пояса — мотузка, замість завитого волосся — пліш, замість широкого плаща — мішок, тавро — замість краси.
І буде тодї замість принадних пахощів — смердота; замість пояса — мотузка; замість завитого волосся — плїш, і замість широкої обгортки — вузка верітка, а замість краси — пятна.
Мужі твої від меча поляжуть, хоробрі твої — у битві.
Мужі твої полягають під мечами, а хоробрі твої — на війнї.