Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Синодальный перевод
В чому вищість юдея? Або яка користь з обрізання?
Итак, какое преимущество быть Иудеем, или какая польза от обрезания?
Велика з кожного погляду: їм бо, насамперед, були довірені пророцтва Божі.
Великое преимущество во всех отношениях, а наипаче в том, что им вверено слово Божие.
Що ж бо, коли деякі не повірили? Хіба ж їхня невірність знищить вірність Божу?
Ибо что же? если некоторые и неверны были, неверность их уничтожит ли верность Божию?
Ясно, що ні! Треба визнати радше, що Бог правдомовний, а кожний чоловік брехливий, як написано: «Щоб ти оправдався у твоїх словах і переміг, коли будуть тебе судити.»
Никак. Бог верен, а всякий человек лжив, как написано: «Ты праведен в словах Твоих и победишь в суде Твоём».
Коли ж наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо? Чи ж Бог є несправедливий — по-людському говорю! — коли наводить гнів свій?
Если же наша неправда открывает правду Божию, то что скажем? не будет ли Бог несправедлив, когда изъявляет гнев? (говорю по человеческому рассуждению).
Та коли Божа правда моєю неправдою більше сяє, йому на славу, то нащо мене ще як грішника судити?
Ибо, если верность Божия возвышается моею неверностью к славе Божией, за что ещё меня же судить, как грешника?
Чому ж тоді деякі нас очорнюють і деякі говорять, нібито ми кажемо: «Робімо зло, щоб із нього вийшло добро»? На таких суд справедливий.
И не делать ли нам зло, чтобы вышло добро, как некоторые злословят нас и говорят, будто мы так учим? Праведен суд на таковых.
То що ж? Маємо перевагу? Зовсім ні! Бож ми перед тим обвинуватили юдеїв і греків, що вони всі під гріхом,
Итак, что же? имеем ли мы преимущество? Нисколько. Ибо мы уже доказали, что как Иудеи, так и Еллины, все под грехом,
Усі з дороги збилися, зробилися нікчемні! Немає, хто добро творив би, ані одного!
все совратились с пути, до одного негодны; нет делающего добро, нет ни одного».
Їхнє горло — гріб відкритий, до обману язик їх схильний, отрута гадюча у них під губами.
«Гортань их — открытый гроб; языком своим обманывают; яд аспидов на губах их».
Ми ж знаємо, що все, що закон говорить, тим, які під законом, говорить, щоб усякі уста замкнулись і щоб увесь світ визнав себе винним перед Богом,
Но мы знаем, что закон, если что говорит, говорит к состоящим под законом, так что заграждаются всякие уста, и весь мир становится виновен пред Богом,
бо ніхто не оправдається перед ним ділами закону: законом бо гріх пізнається.
потому что делами закона не оправдается пред Ним никакая плоть; ибо законом познаётся грех.
Тепер же без закону з'явилася Божа справедливість, засвідчена законом і пророками;
Но ныне, независимо от закона, явилась правда Божия, о которой свидетельствуют закон и пророки,
справедливість Божа через віру в Ісуса Христа для всіх, хто вірує, бо нема різниці.
правда Божия через веру в Иисуса Христа во всех и на всех верующих, ибо нет различия,
і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі:
получая оправдание даром, по благодати Его, искуплением во Христе Иисусе,
якого видав Бог як жертву примирення, в його крові, через віру, щоби виявити свою справедливість відпущенням гріхів колишніх,
которого Бог предложил в жертву умилостивления в Крови Его через веру, для показания правды Его в прощении грехов, соделанных прежде,
за час довготерпіння Божого, щоби виявити свою справедливість за нинішнього часу, — щоб він був справедливий і усправедливлював того, хто вірує в Ісуса.
во время долготерпения Божия, к показанию правды Его в настоящее время, да явится Он праведным и оправдывающим верующего в Иисуса.
Де ж тоді хвальба? Вона виключена. — Яким законом? Діл? Ні, але законом віри.
Где же то, чем бы хвалиться? уничтожено. Каким законом? законом дел? Нет, но законом веры.
Бо ми вважаємо, що чоловік оправдується вірою, без діл закону.
Ибо мы признаём, что человек оправдывается верою, независимо от дел закона.
Хіба Бог — тільки юдеїв, а не й поган? Авжеж, і поган,
Неужели Бог есть Бог Иудеев только, а не и язычников? Конечно, и язычников,
бо є лиш один Бог, що оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру.
потому что один Бог, Который оправдает обрезанных по вере и необрезанных через веру.