Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Переклад Куліша та Пулюя
В чому вищість юдея? Або яка користь з обрізання?
Чим же переважує Жидовин? або яка користь з обрізання?
Велика з кожного погляду: їм бо, насамперед, були довірені пророцтва Божі.
Велика на всякий спосіб: найперше бо, що їм були звірені словеса Божі.
Що ж бо, коли деякі не повірили? Хіба ж їхня невірність знищить вірність Божу?
Що бо, що не увірували деякі? Хиба невірство їх віру Божу оберне в нїщо?
Ясно, що ні! Треба визнати радше, що Бог правдомовний, а кожний чоловік брехливий, як написано: «Щоб ти оправдався у твоїх словах і переміг, коли будуть тебе судити.»
Нехай не буде (так). Нї, (нехай буде) Бог правдивий, усякий же чоловік омана, яко ж писано: Щоб оправдив ся Ти в словах Твоїх, і побідив, як судити меш ся.
Коли ж наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо? Чи ж Бог є несправедливий — по-людському говорю! — коли наводить гнів свій?
Коли ж неправда наша Божу правду викликає, що скажемо? Хиба неправеден Бог, що посилає кару? (яко чоловік глаголю.)
Зовсім ні! Бож як би Бог мав світ судити?
Нехай не буде (так). Як же бо мав би Бог судити сьвіт?
Та коли Божа правда моєю неправдою більше сяє, йому на славу, то нащо мене ще як грішника судити?
Коли бо істина Божа через мою оману ще побагатшала на славу Його, чого ж іще й менї, яко грішникові, осудженим бути?
Чому ж тоді деякі нас очорнюють і деякі говорять, нібито ми кажемо: «Робімо зло, щоб із нього вийшло добро»? На таких суд справедливий.
А не (так тому бути), як нас хулять, і як говорять деякі, нїби ми кажемо, що нумо робити лихе, щоб прийшло добре? Праведний суд на таких.
То що ж? Маємо перевагу? Зовсім ні! Бож ми перед тим обвинуватили юдеїв і греків, що вони всі під гріхом,
Що ж? ми луччі? Нїяк (не луччі); попереду бо укорили ми й Жидів і Греків, що вони всї під гріхом,
Усі з дороги збилися, зробилися нікчемні! Немає, хто добро творив би, ані одного!
всї відхилились, вкупі нїкчемні стали; нема, хто робив би добро, нема аж до одного.
Їхнє горло — гріб відкритий, до обману язик їх схильний, отрута гадюча у них під губами.
Гріб відчинений горло їх, язиками своїми підводили; отрута гадюча під губами їх;
Ми ж знаємо, що все, що закон говорить, тим, які під законом, говорить, щоб усякі уста замкнулись і щоб увесь світ визнав себе винним перед Богом,
Знаємо ж, що скільки закон говорить, тим, що під законом, говорить, щоб усякі уста загородились, і винен був увесь сьвіт Богові;
бо ніхто не оправдається перед ним ділами закону: законом бо гріх пізнається.
тим що дїлами закону не оправдить ся всяке тїло перед Ним; через закон бо познаннє гріха.
Тепер же без закону з'явилася Божа справедливість, засвідчена законом і пророками;
Тепер же окроме закону правда Божа явилась, сьвідкована від закону й пророків;
справедливість Божа через віру в Ісуса Христа для всіх, хто вірує, бо нема різниці.
правда ж Бога через віру Ісус-Христову усїм і на всїх віруючих; нема бо ріжницї:
і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі:
оправдають ся (ж) дармо благодаттю Його, викупленнєм, що в Христї Ісусї,
якого видав Бог як жертву примирення, в його крові, через віру, щоби виявити свою справедливість відпущенням гріхів колишніх,
котрого предложив Бог на вблагальну жертву через віру в кров Його, щоб з'ясувати правду свою одпущеннєм прежнїх гріхів у довготерпінню Божому,
за час довготерпіння Божого, щоби виявити свою справедливість за нинішнього часу, — щоб він був справедливий і усправедливлював того, хто вірує в Ісуса.
щоб з'ясувати (кажу) правду свою нинїшнього часу, щоб був Він праведний і оправдуючий, хто з віри Ісусової.
Де ж тоді хвальба? Вона виключена. — Яким законом? Діл? Ні, але законом віри.
Де ж величаннє? Виключене. Которим законом? учинків? Нї, а законом віри.
Бо ми вважаємо, що чоловік оправдується вірою, без діл закону.
Думаємо оце, що чоловік оправдуєть ся вірою, без учинків по закону.
Хіба Бог — тільки юдеїв, а не й поган? Авжеж, і поган,
Або Жидам Бог тільки, а й не поганам? Так, і поганам;
бо є лиш один Бог, що оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру.
яко ж бо один Бог, що оправдує обрізаннє з віри і необрізаннє вірою.