Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Переклад Огієнка
В чому вищість юдея? Або яка користь з обрізання?
Отож, що́ має більшого юдей, або яка ко́ристь від обрі́зання?
Велика з кожного погляду: їм бо, насамперед, були довірені пророцтва Божі.
Багато, на всякий спосіб, а насамперед, що їм довірені були́ Слова́ Божі.
Що ж бо, коли деякі не повірили? Хіба ж їхня невірність знищить вірність Божу?
Бо що ж, що не вірували деякі? Чи ж їхнє недовірство знищить вірність Божу?
Ясно, що ні! Треба визнати радше, що Бог правдомовний, а кожний чоловік брехливий, як написано: «Щоб ти оправдався у твоїх словах і переміг, коли будуть тебе судити.»
Зо́всім ні! Бож Бог правдивий, а кожна люди́на неправдива, як написано: „Щоб був Ти ви́правданий у словах Своїх, і переміг, коли будеш судитися“.
Коли ж наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо? Чи ж Бог є несправедливий — по-людському говорю! — коли наводить гнів свій?
А коли наша неправедність виставляє праведність Божу, то що скажемо? Чи ж Бог несправедливий, коли гнів виявляє? Говорю́ по-лю́дському.
Та коли Божа правда моєю неправдою більше сяє, йому на славу, то нащо мене ще як грішника судити?
Бо коли Божа правда через мою неправду збі́льшилась на славу Йому, пощо судити ще й мене, як грішника?
Чому ж тоді деякі нас очорнюють і деякі говорять, нібито ми кажемо: «Робімо зло, щоб із нього вийшло добро»? На таких суд справедливий.
І чи не так, як нас лають, і як деякі гово́рять, ніби ми кажемо: „Робімо зле, щоб вийшло добре?“ Справедливий о́суд на таких!
То що ж? Маємо перевагу? Зовсім ні! Бож ми перед тим обвинуватили юдеїв і греків, що вони всі під гріхом,
То що ж? Маємо перевагу? Анітро́хи! Бож ми перед тим довели́, що юдеї й ге́ллени — усі під гріхом,
Усі з дороги збилися, зробилися нікчемні! Немає, хто добро творив би, ані одного!
усі повідступа́ли, ра́зом стали непотрібні, нема доброчинця, нема ні одно́го!
Їхнє горло — гріб відкритий, до обману язик їх схильний, отрута гадюча у них під губами.
Гріб відкритий — їхнє горло, язиком своїм кажуть неправду, отрута зміїна на їхніх губа́х,
Ми ж знаємо, що все, що закон говорить, тим, які під законом, говорить, щоб усякі уста замкнулись і щоб увесь світ визнав себе винним перед Богом,
А ми знаємо, що скільки гово́рить Зако́н, він говорить до тих, хто під Зако́ном, щоб замкнути всякі уста́, і щоб став увесь світ винний Богові.
бо ніхто не оправдається перед ним ділами закону: законом бо гріх пізнається.
Бо жодне тіло ділами Зако́ну не ви́правдається перед Ним, — Зако́ном бо гріх пізнається.
Тепер же без закону з'явилася Божа справедливість, засвідчена законом і пророками;
А тепер, без Зако́ну, праведність Божа з'явилась,про яку свідчать Зако́н і Пророки.
справедливість Божа через віру в Ісуса Христа для всіх, хто вірує, бо нема різниці.
А Божа праведність через віру в Ісуса Христа в усіх і на всіх, хто вірує, бо різниці немає,
і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі:
але дарма́ виправдуються Його благода́ттю, через відку́плення, що в Ісусі Христі,
якого видав Бог як жертву примирення, в його крові, через віру, щоби виявити свою справедливість відпущенням гріхів колишніх,
що Його Бог дав у жертву прими́рення в крові Його через віру, щоб виявити Свою праведність через відпу́щення давніше вчинених гріхів,
за час довготерпіння Божого, щоби виявити свою справедливість за нинішнього часу, — щоб він був справедливий і усправедливлював того, хто вірує в Ісуса.
за довготерпі́ння Божого, щоб виявити Свою праведність за теперішнього ча́су, щоб бути Йому праведним, і виправдувати того, хто вірує в Ісуса.
Де ж тоді хвальба? Вона виключена. — Яким законом? Діл? Ні, але законом віри.
Тож де похвальба́? Виключена. Яким зако́ном? Законом діл? Ні, але зако́ном віри.
Бо ми вважаємо, що чоловік оправдується вірою, без діл закону.
Отож, ми визнаємо, що люди́на виправдується вірою, — без діл Зако́ну.
Хіба Бог — тільки юдеїв, а не й поган? Авжеж, і поган,
Хіба ж Бог тільки для юдеїв, а не й для поган? Так, і для поган,
бо є лиш один Бог, що оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру.
бо є один тільки Бог, що ви́правдає обрізання з віри й необрізання через віру.