Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Переклад Куліша та Пулюя
Щождо духовних дарів, то я, брати, не хочу, щоб ви про них не знали.
Про духовне ж, браттє, не хочу, щоб ви не знали.
Ви знаєте, що коли ви були погани, вас до німих ідолів нестримно тягнуло.
Ви знаєте, що як були ви поганами, то до ідолів безголосих воджено вас, мов ведених.
Тому вам заявляю: Ніхто, говоривши під впливом Духа Божого, не каже: Анатема Ісус! І ніхто не може сказати: Господь Ісус, як лише під впливом Духа Святого.
Тим кажу вам, що нїхто, Духом Божим глаголючи, не проклинає Ісуса, і нїхто не може назвати Господа Ісуса, як тільки Духом сьвятим.
різниця теж і між служінням, але Господь той самий.
І ріжниця між служеннями, а той самий Господь.
Різниця є і між ділами, але Бог той самий, який усе в усіх робить.
І ріжниця між роботами, один же Бог, що робить усе у всїх.
Одному бо дається через Духа слово мудрости; іншому, згідно з тим самим Духом, слово знання;
Тому бо Духом даєть ся слово премудрости, другому слово знання тим же Духом;
іншому віра у тім самім Дусі; іншому дар зцілення у тім єдинім Дусі;
иншому ж віра тим же Духом; иншому ж дарування сцїлення тим же Духом;
іншому сила творити чуда; іншому дар пророкування; іншому розпізнавання духів, іншому різні мови, іншому ж тлумачення мов.
иншому ж робленнє чудес; иншому ж пророкуваннє; иншому розпізнаваннє духів; иншому ж усякі мови; иншому виклади мов (язиків).
А все це чинить один і той же Дух, що розподілює кожному, як він хоче.
Все ж се дїйствує один і той же Дух, удїляючи кожному, яко ж хоче.
Так само, як тіло є одне, хоч і багато має членів, і всі члени тіла, хоч є їх і багато, становлять одне тіло, так і Христос.
Як бо тїло одно, а членів має багато, всї ж члени одного тїла, хоч багато їх, а одно тїло, так і Христос.
Усі бо ми христилися в одному Дусі, щоб бути одним тілом чи то юдеї, чи греки, чи раби, чи вільні, і всі ми були напоєні одним лише Духом.
Бо одним Духом усї ми в одно тїло хрестились, чи то Жиди, чи Греки, чи невільники, чи вільні, і всї одним Духом напоєнї.
Тіло бо складається не з одного тільки члена, а з багатьох.
Бо тїло не єсть один член, а многі.
Коли б нога сказала: «Я не рука, отже не входжу у склад тіла», — то хіба через те не належала б до тіла?
Коли скаже нога: я не рука, от же я не від тїла, то хиба через се не єсть від тїла?
І коли б вухо сказало: «Я не око, отже не входжу у склад тіла», — то хіба через те воно не належало б до тіла?
І коли скаже ухо: я не око, то ж я не від тїла, то хиба через те не єсть від тїла?
Якби все тіло було оком, де ж тоді був би слух? Якби все воно було вухом, де був би нюх?
Коли б усе тїло (було) око, де ж (був би) слух? Коли б усе слух, де понюх?
Таж Бог розподілив члени — кожного з них — у тілі, як хотів.
Та Бог розложив члени кожного по одному з них в тїлї, яко ж схотїв.
Якби все було одним членом, де було б тіло?
Коли ж би все (було) один член, то де (було б) тїло?
Не може око руці сказати: «Ти мені непотрібна!» Чи голова ногам: «Ви мені непотрібні!»
Не може ж око сказати руцї: Не треба менї тебе; або знов голова ногам: Не треба менї вас.
Бож члени тіла, що слабшими здаються, є найпотрібніші;
Нї, которі члени тїла здають ся слабшими, ті тим більше потрібні;
і тим членам, що здаються непочесними в тілі, ми, власне, даємо більше чести, і наші непристойні члени зазнають більшої пошани;
і которі здають ся нам неповажнїщими в тїлї, тим більше чести додаємо, і менше чесні наші (члени) більшу окрасу приймають.
ті ж, що у нас пристойні, її не потребують. Та Бог так уклав тіло, що дав більше чести нижчому членові,
Звичайним бо нашим того не треба. Та Бог зложив тїло, давши більшу честь послїднїйшому,
щоб не було роздору в тілі, але щоб члени дбали однаково один про одного.
щоб не було роздїлення в тїлї, а щоб члени однаково один про одного дбали.
І як страждає один член, страждають усі з ним члени; і як один член у славі, радіють з ним усі члени.
І коли терпить один член, терплять з ним усї члени; а коли славить ся один член, радують ся з ним усї члени.
Ви ж — Христове тіло, і члени кожний зокрема.
Ви ж тїло Христове і члени від части (з особна).
І деяких поставив Бог у Церкві: поперше — апостолів, подруге — пророків, потретє — учителів, потім — дари чудес, потім дари зціляти, допомагати, управляти й говорити різними мовами.
І инших поставив Бог у церкві найперш апостолів, вдруге пророків, втретє учителїв, потім сили, а там даровання, сцїлення, помагання, порядкування, всякі мови.
Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи всі учителі? Чи ж усі чудотворці?
Хиба всї апостоли? хиба всї пророки? хиба всї учителї? хиба всї сили?
Чи ж усі мають дар ізціляти? Чи ж усі мовами говорять? Чи ж усі тлумачать?
хиба всї мають дарованнє сцїлення? хиба вони всї глаголють мовами? хиба всї викладають?