Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Переклад Хоменка
Знайте, що Господь сил небесних одніме в Ерусалиму й в Юди всяку підпору, всяку піддержку хлїбову й всяке підкріпленнє водою,
Ось Владика, Господь сил, забере з Єрусалиму і з Юди підпору й підтримку, усяку підпору хліба й усяку підпору води;
Хороброго воєводу й воїна, суддю й пророка, віщого й старця,
хороброго і воїна, суддю і пророка, ворожбита й старця,
Пятьдесятника й князя, й дорадника й умного штукаря й проречистого словом;
п'ятдесятника і знатного, дорадника, заклинача й чародія.
А дам їм хлопцїв за старшину, й дїти панувати муть над ними.
Я дам їм хлопців за князів, і діти пануватимуть над ними.
І одно одного буде в народї тїснити, — кожний ближнього свого; встане хлопець на старого, дрібний люд — на значних.
Один одного в народі утискатиме, кожен свого сусіда; хлопець устане на старого, нікчема — на знатного.
І хапати ме за полу брата брат, у родинї батька свого: В тебе є жупан про сьвято, будь над нами князем, — нехай буде сей розпадок під рукою в тебе;
Брат брата хапатиме в домі свого батька: «В тебе є плащ, будь над нами князем! Нехай оця руїна буде під рукою в тебе!»
А той відкаже, клянучись: Не вмію я гоїти рани; бо й в мене в господї нї хлїба, нї одежі; не робіть мене головою в народї.
А він того дня відкаже: «Я не вмію гоїти ран, і в хаті у мене нема ні хліба, ні плаща. Не робіть мене князем над народом!»
Ось як підупаде Ерусалим і впаде Юда, через те, що й язик і дїла в їх — проти Господа, й зневажливі в очах слави його.
Ось захитається Єрусалим і впаде Юда, бо язик їхній і діла їхні — проти Господа, і вони зневажають величний зір його.
Само їх обличчє сьвідчить проти них, ба й явно таки про гріх свій розповідають, не таять, саме як Содомії; горе душам їх! самі бо на себе зло накликають.
Вираз їхнього обличчя проти них свідчить; вони явно, як Содом, про свій гріх розповідають, вони його не криють. Горе їм! Бо самі на себе зло накликають.
Скажіть праведному, що йому благо, бо він споживати ме плоди вчинків своїх;
Скажіте: Щасливий праведник, бо він споживатиме плоди своїх учинків!
Горе ж беззаконникові, бо буде йому відплата за дїла рук його.
Горе ж беззаконникові, лихо на нього! Бо за діла рук його буде йому й відплата.
Гнобителї люду мого — недоростки й жіноцтво правлять ним. Народе мій! ті, що правлять вами, вони вас туманять, вони розкопали дорогу ходи твоєї.
Недоросток гнобить мій народ; жінки ним правлять. Народе мій! Правителі твої на манівці тебе зводять, руйнують дорогу, якою ти простуєш.
Но встав Господь на суд — він стоїть, щоб судити народи.
Господь устає на суд, стоїть, щоб судити народ свій.
Виступає Господь на суд проти голов люду свого і князїв його: Ви спустошили виноградник; загарбане у бідного — по дворах ваших.
Господь виступає на суд проти старших свого народу та його князів: «Ви спустошили виноградник; загарбане в бідного — по хатах ваших.
Яким правом тиснете ви люд мій і топчете вбогих? говорить Господь, Господь сил небесних.
Яким правом тиснете ви народ мій і топчете вбогих?» — вирок Владики, Господа сил.
І промовив Господь: За те, що дочки Сионські аж надто згордїли; що ходять, витягнувши шию й принаджують поглядами, ходять гордою ходою й побрязкують бляшечками на ногах, —
Господь промовив: «За те, що дочки сіонські горді, що ходять, витягнувши шию, і принаджують очима, ходять дрібненькою ходою і побрязкують на ногах обідцями,
За се оголить Господь тїмя в дочок Сионських і обнажить їх Господь з волосся їх;
Господь покриє пархами тім'я дочок сіонських і відкриє наготу їхню.»
У той день Господь одійме гарні бляшечки на ногах і ґузички,
Того дня Господь відійме їхню оздобу: обідці на ногах, сонечка, півмісяці,
Сережки та запинки, й пояси, й судинки з пахощами та чарівницькі висилця,
ковтки, обручки й намітки,
І буде тодї замість принадних пахощів — смердота; замість пояса — мотузка; замість завитого волосся — плїш, і замість широкої обгортки — вузка верітка, а замість краси — пятна.
І буде: замість пахощів — гнилизна, замість пояса — мотузка, замість завитого волосся — пліш, замість широкого плаща — мішок, тавро — замість краси.
Мужі твої полягають під мечами, а хоробрі твої — на війнї.
Мужі твої від меча поляжуть, хоробрі твої — у битві.