Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Синодальный перевод
Тим без оправдання єси, всякий чоловіче, що судиш; у чому бо судиш другого, себе осуджуєш; те ж бо саме робиш, судячи (другого).
Итак, неизвинителен ты, всякий человек, судящий другого, ибо тем же судом, каким судишь другого, осуждаешь себя, потому что, судя другого, делаешь то же.
Знаємо ж, що суд Божий по істинї на тих, що роблять таке.
А мы знаем, что поистине есть суд Божий на делающих такие дела.
Чи думаєш же, чоловіче, судячи того, хто таке робить, і роблячи те ж саме, що ти втечеш од суду Божого?
Неужели думаешь ты, человек, что избежишь суда Божия, осуждая делающих такие дела и сам делая то же?
Або богацтвом благости Його та вдержливости та довготерпіння погорджуєш? не знаєш, що благость Божа до покаяння тебе веде?
Или пренебрегаешь богатство благости, кротости и долготерпения Божия, не разумея, что благость Божия ведёт тебя к покаянию?
По жорстокости ж твоїй і непокаянному серцю збираєш собі гнїв на день гнїву і відкриття праведного суду Бога,
Но, по упорству твоему и нераскаянному сердцу, ты сам себе собираешь гнев на день гнева и откровения праведного суда от Бога,
тим, що терпіливостю в доброму дїлї шукають слави, та чести, та нетлїння — життє вічне;
тем, которые постоянством в добром деле ищут славы, чести и бессмертия, — жизнь вечную;
а которі сварливі і противлять ся істинї, корять ся ж неправдї, (тим) ярость та гнїв.
а тем, которые упорствуют и не покоряются истине, но предаются неправде, — ярость и гнев.
Горе й тїснота на всяку душу чоловіка, що робить лихе, Жидовина перше, та й Грека;
Скорбь и теснота всякой душе человека, делающего злое, во-первых, Иудея, потом и Еллина!
слава ж, честь і впокій усякому, хто робить добре, Жидовинові перше, та й Грекові.
Напротив, слава и честь и мир всякому, делающему доброе, во-первых, Иудею, потом и Еллину!
Скільки бо без закону згрішило, (стільки їх) без закону й погине; а скільки в законї згрішило, (стільки їх) законом суд прийме
Те, которые, не имея закона, согрешили, вне закона и погибнут; а те, которые под законом согрешили, по закону осудятся, —
(Не слухателї бо закону праведні перед Богом, а чинителї закону оправдять ся.
потому что не слушатели закона праведны пред Богом, но исполнители закона оправданы будут,
Коли бо погане, не маючи закону, по природї законне чинять, то вони, закону не маючи, самі собі закон:
ибо когда язычники, не имеющие закона, по природе законное делают, то, не имея закона, они сами себе закон:
вони показують дїло законне, написане в серцях їх, як сьвідкує совість їх, і між тим думки їх одна другу осуджують, або оправдують);
они показывают, что дело закона у них написано в сердцах, о чём свидетельствует совесть их и мысли их, то обвиняющие, то оправдывающие одна другую, —
в день, коли судити ме Бог тайни людські, по благовістю моєму, через Ісуса Христа.
в день, когда, по благовествованию моему, Бог будет судить тайные дела человеков через Иисуса Христа.
Ось ти Жидовин звеш ся, і почиваєш на законї, і хвалиш ся Богом,
Вот, ты называешься Иудеем, и успокаиваешь себя законом, и хвалишься Богом,
і розумієш волю (Його), і розпізнаєш (що єсть) лучче, навчаючись із закону;
и знаешь волю Его, и разумеешь лучшее, научаясь из закона,
і вповаєш на себе, що ти проводир слїпим, сьвітло тим, що в темряві,
и уверен о себе, что ты путеводитель слепых, свет для находящихся во тьме,
наставник незмислям, учитель малолїткам, мавши образ розуму і істини в законї.
наставник невежд, учитель младенцев, имеющий в законе образец ведения и истины:
Навчаючи ж иншого, себе не навчаєш? проповідуючи не красти, сам крадеш?
как же ты, уча другого, не учишь себя самого?
говорячи, щоб не робили перелюбу, робиш перелюб? гидуючи ідолами, крадеш сьвяте?
Проповедуя не красть, крадёшь? говоря: «не прелюбодействуй», прелюбодействуешь? гнушаясь идолов, святотатствуешь?
ти, що хвалиш ся законом, переступом закону Бога зневажаєш?
Хвалишься законом, а преступлением закона бесчестишь Бога?
Імя бо Боже через вас хулить ся між поганами, яко ж писано.
Ибо ради вас, как написано, имя Божие хулится у язычников.
З обрізання бо є користь, коли чиниш закон; коли ж ти переступник закону, обрізаннє твоє сталось необрізаннєм.
Обрезание полезно, если исполняешь закон; а если ты преступник закона, то обрезание твоё стало необрезанием.
Коли ж необрізаний хоронить установи закону, чи необрізаннє його за обрізаннє не полїчить ся?
Итак, если необрезанный соблюдает постановления закона, то его необрезание не вменится ли ему в обрезание?
І осудить необрізаннє по природї, котре сповняє закон, тебе, котрий з писаннєм і обрізаннєм переступник єси закону.
И необрезанный по природе, исполняющий закон, не осудит ли тебя, преступника закона при Писании и обрезании?
Не той бо, хто явно (такий) єсть Жидовин, і не те, що явно по тїлу, обрізаннє,
Ибо не тот Иудей, кто таков по наружности, и не то обрезание, которое наружно, на плоти;