Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Переклад Хоменка
Чим же переважує Жидовин? або яка користь з обрізання?
В чому вищість юдея? Або яка користь з обрізання?
Велика на всякий спосіб: найперше бо, що їм були звірені словеса Божі.
Велика з кожного погляду: їм бо, насамперед, були довірені пророцтва Божі.
Що бо, що не увірували деякі? Хиба невірство їх віру Божу оберне в нїщо?
Що ж бо, коли деякі не повірили? Хіба ж їхня невірність знищить вірність Божу?
Нехай не буде (так). Нї, (нехай буде) Бог правдивий, усякий же чоловік омана, яко ж писано: Щоб оправдив ся Ти в словах Твоїх, і побідив, як судити меш ся.
Ясно, що ні! Треба визнати радше, що Бог правдомовний, а кожний чоловік брехливий, як написано: «Щоб ти оправдався у твоїх словах і переміг, коли будуть тебе судити.»
Коли ж неправда наша Божу правду викликає, що скажемо? Хиба неправеден Бог, що посилає кару? (яко чоловік глаголю.)
Коли ж наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо? Чи ж Бог є несправедливий — по-людському говорю! — коли наводить гнів свій?
Нехай не буде (так). Як же бо мав би Бог судити сьвіт?
Зовсім ні! Бож як би Бог мав світ судити?
Коли бо істина Божа через мою оману ще побагатшала на славу Його, чого ж іще й менї, яко грішникові, осудженим бути?
Та коли Божа правда моєю неправдою більше сяє, йому на славу, то нащо мене ще як грішника судити?
А не (так тому бути), як нас хулять, і як говорять деякі, нїби ми кажемо, що нумо робити лихе, щоб прийшло добре? Праведний суд на таких.
Чому ж тоді деякі нас очорнюють і деякі говорять, нібито ми кажемо: «Робімо зло, щоб із нього вийшло добро»? На таких суд справедливий.
Що ж? ми луччі? Нїяк (не луччі); попереду бо укорили ми й Жидів і Греків, що вони всї під гріхом,
То що ж? Маємо перевагу? Зовсім ні! Бож ми перед тим обвинуватили юдеїв і греків, що вони всі під гріхом,
всї відхилились, вкупі нїкчемні стали; нема, хто робив би добро, нема аж до одного.
Усі з дороги збилися, зробилися нікчемні! Немає, хто добро творив би, ані одного!
Гріб відчинений горло їх, язиками своїми підводили; отрута гадюча під губами їх;
Їхнє горло — гріб відкритий, до обману язик їх схильний, отрута гадюча у них під губами.
Знаємо ж, що скільки закон говорить, тим, що під законом, говорить, щоб усякі уста загородились, і винен був увесь сьвіт Богові;
Ми ж знаємо, що все, що закон говорить, тим, які під законом, говорить, щоб усякі уста замкнулись і щоб увесь світ визнав себе винним перед Богом,
тим що дїлами закону не оправдить ся всяке тїло перед Ним; через закон бо познаннє гріха.
бо ніхто не оправдається перед ним ділами закону: законом бо гріх пізнається.
Тепер же окроме закону правда Божа явилась, сьвідкована від закону й пророків;
Тепер же без закону з'явилася Божа справедливість, засвідчена законом і пророками;
правда ж Бога через віру Ісус-Христову усїм і на всїх віруючих; нема бо ріжницї:
справедливість Божа через віру в Ісуса Христа для всіх, хто вірує, бо нема різниці.
оправдають ся (ж) дармо благодаттю Його, викупленнєм, що в Христї Ісусї,
і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі:
котрого предложив Бог на вблагальну жертву через віру в кров Його, щоб з'ясувати правду свою одпущеннєм прежнїх гріхів у довготерпінню Божому,
якого видав Бог як жертву примирення, в його крові, через віру, щоби виявити свою справедливість відпущенням гріхів колишніх,
щоб з'ясувати (кажу) правду свою нинїшнього часу, щоб був Він праведний і оправдуючий, хто з віри Ісусової.
за час довготерпіння Божого, щоби виявити свою справедливість за нинішнього часу, — щоб він був справедливий і усправедливлював того, хто вірує в Ісуса.
Де ж величаннє? Виключене. Которим законом? учинків? Нї, а законом віри.
Де ж тоді хвальба? Вона виключена. — Яким законом? Діл? Ні, але законом віри.
Думаємо оце, що чоловік оправдуєть ся вірою, без учинків по закону.
Бо ми вважаємо, що чоловік оправдується вірою, без діл закону.
Або Жидам Бог тільки, а й не поганам? Так, і поганам;
Хіба Бог — тільки юдеїв, а не й поган? Авжеж, і поган,
яко ж бо один Бог, що оправдує обрізаннє з віри і необрізаннє вірою.
бо є лиш один Бог, що оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру.