Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Переклад Огієнка
Чим же переважує Жидовин? або яка користь з обрізання?
Отож, що́ має більшого юдей, або яка ко́ристь від обрі́зання?
Велика на всякий спосіб: найперше бо, що їм були звірені словеса Божі.
Багато, на всякий спосіб, а насамперед, що їм довірені були́ Слова́ Божі.
Що бо, що не увірували деякі? Хиба невірство їх віру Божу оберне в нїщо?
Бо що ж, що не вірували деякі? Чи ж їхнє недовірство знищить вірність Божу?
Нехай не буде (так). Нї, (нехай буде) Бог правдивий, усякий же чоловік омана, яко ж писано: Щоб оправдив ся Ти в словах Твоїх, і побідив, як судити меш ся.
Зо́всім ні! Бож Бог правдивий, а кожна люди́на неправдива, як написано: „Щоб був Ти ви́правданий у словах Своїх, і переміг, коли будеш судитися“.
Коли ж неправда наша Божу правду викликає, що скажемо? Хиба неправеден Бог, що посилає кару? (яко чоловік глаголю.)
А коли наша неправедність виставляє праведність Божу, то що скажемо? Чи ж Бог несправедливий, коли гнів виявляє? Говорю́ по-лю́дському.
Коли бо істина Божа через мою оману ще побагатшала на славу Його, чого ж іще й менї, яко грішникові, осудженим бути?
Бо коли Божа правда через мою неправду збі́льшилась на славу Йому, пощо судити ще й мене, як грішника?
А не (так тому бути), як нас хулять, і як говорять деякі, нїби ми кажемо, що нумо робити лихе, щоб прийшло добре? Праведний суд на таких.
І чи не так, як нас лають, і як деякі гово́рять, ніби ми кажемо: „Робімо зле, щоб вийшло добре?“ Справедливий о́суд на таких!
Що ж? ми луччі? Нїяк (не луччі); попереду бо укорили ми й Жидів і Греків, що вони всї під гріхом,
То що ж? Маємо перевагу? Анітро́хи! Бож ми перед тим довели́, що юдеї й ге́ллени — усі під гріхом,
нема, хто розумів би, нема, хто шукав би Бога,
нема, хто розумів би; немає, хто Бога шукав би, —
всї відхилились, вкупі нїкчемні стали; нема, хто робив би добро, нема аж до одного.
усі повідступа́ли, ра́зом стали непотрібні, нема доброчинця, нема ні одно́го!
Гріб відчинений горло їх, язиками своїми підводили; отрута гадюча під губами їх;
Гріб відкритий — їхнє горло, язиком своїм кажуть неправду, отрута зміїна на їхніх губа́х,
Знаємо ж, що скільки закон говорить, тим, що під законом, говорить, щоб усякі уста загородились, і винен був увесь сьвіт Богові;
А ми знаємо, що скільки гово́рить Зако́н, він говорить до тих, хто під Зако́ном, щоб замкнути всякі уста́, і щоб став увесь світ винний Богові.
тим що дїлами закону не оправдить ся всяке тїло перед Ним; через закон бо познаннє гріха.
Бо жодне тіло ділами Зако́ну не ви́правдається перед Ним, — Зако́ном бо гріх пізнається.
Тепер же окроме закону правда Божа явилась, сьвідкована від закону й пророків;
А тепер, без Зако́ну, праведність Божа з'явилась,про яку свідчать Зако́н і Пророки.
правда ж Бога через віру Ісус-Христову усїм і на всїх віруючих; нема бо ріжницї:
А Божа праведність через віру в Ісуса Христа в усіх і на всіх, хто вірує, бо різниці немає,
оправдають ся (ж) дармо благодаттю Його, викупленнєм, що в Христї Ісусї,
але дарма́ виправдуються Його благода́ттю, через відку́плення, що в Ісусі Христі,
котрого предложив Бог на вблагальну жертву через віру в кров Його, щоб з'ясувати правду свою одпущеннєм прежнїх гріхів у довготерпінню Божому,
що Його Бог дав у жертву прими́рення в крові Його через віру, щоб виявити Свою праведність через відпу́щення давніше вчинених гріхів,
щоб з'ясувати (кажу) правду свою нинїшнього часу, щоб був Він праведний і оправдуючий, хто з віри Ісусової.
за довготерпі́ння Божого, щоб виявити Свою праведність за теперішнього ча́су, щоб бути Йому праведним, і виправдувати того, хто вірує в Ісуса.
Де ж величаннє? Виключене. Которим законом? учинків? Нї, а законом віри.
Тож де похвальба́? Виключена. Яким зако́ном? Законом діл? Ні, але зако́ном віри.
Думаємо оце, що чоловік оправдуєть ся вірою, без учинків по закону.
Отож, ми визнаємо, що люди́на виправдується вірою, — без діл Зако́ну.
Або Жидам Бог тільки, а й не поганам? Так, і поганам;
Хіба ж Бог тільки для юдеїв, а не й для поган? Так, і для поган,
яко ж бо один Бог, що оправдує обрізаннє з віри і необрізаннє вірою.
бо є один тільки Бог, що ви́правдає обрізання з віри й необрізання через віру.