Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Синодальный перевод
Тим же то тепер нема нїякого осуду тим, що в Христї Ісусї не по тїлу ходять, а по духу.
Итак, нет ныне никакого осуждения тем, которые во Христе Иисусе живут не по плоти, но по духу,
Закон бо духа життя в Христї Ісусї визволив мене від закону гріха і від смерти.
потому что закон духа жизни во Христе Иисусе освободил меня от закона греха и смерти.
Позаяк закон, ослаблений тїлом, був безсилен, то Бог, піславши Сина свого в подобі тїла гріховного і ради гріха, осудив гріх у тїлї,
Как закон, ослабленный плотию, был бессилен, то Бог послал Сына Своего в подобии плоти греховной в жертву за грех и осудил грех во плоти,
щоб оправданнє закону сповнилось в нас, которі не по тїлу ходимо, а по духу.
чтобы оправдание закона исполнилось в нас, живущих не по плоти, но по духу.
Которі бо по тїлу, ті думають про тїлесне, которі ж по духу, — про духовне.
Ибо живущие по плоти о плотском помышляют, а живущие по духу — о духовном.
Думаннє бо тїлесне — смерть, а думаннє духовне — життє і впокій.
Помышления плотские суть смерть, а помышления духовные — жизнь и мир,
Тим що думаннє тїлесне — ворогуваннє проти Бога; законові бо Божому не корить ся, та й не може.
потому что плотские помышления суть вражда против Бога; ибо закону Божию не покоряются, да и не могут.
Ви ж не по тїлу, а в дусї, коли тільки Дух Божий домує в вас. Коли ж хто Духа Христового не має, то сей не Його.
Но вы не по плоти живёте, а по духу, если только Дух Божий живёт в вас. Если же кто Духа Христова не имеет, тот и не Его.
Коли ж Христос в вас, тодї тїло мертве для гріха, дух же живий ради праведности.
А если Христос в вас, то тело мертво для греха, но дух жив для праведности.
Коли ж Дух Того, хто воскресив Ісуса з мертвих домує в вас, то Воскресивший Христа із мертвих оживить і смертні тїла ваші Духом своїм, що домує в вас.
Если же Дух Того, Кто воскресил из мёртвых Иисуса, живёт в вас, то Воскресивший Христа из мёртвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
Тим же то, браттє, ми довжники не тїлу, щоб по тїлу жити.
Итак, братия, мы не должники плоти, чтобы жить по плоти;
Коли бо живете по тїлу, то помрете; коли ж духом дїла тїлесні мертвите, будете живі.
ибо если живёте по плоти, то умрёте, а если духом умерщвляете дела плотские, то живы будете.
Бо не прийняли ви духа неволї, знов на боязнь, а прийняли духа всиновлення, нимже покликуємо: Авва, Отче!
Потому что вы не приняли духа рабства, чтобы опять жить в страхе, но приняли Духа усыновления, Которым взываем: «Авва, Отче!»
Сей самий Дух сьвідкує нашому духові, що ми дїти Божі,
Сей самый Дух свидетельствует духу нашему, что мы — дети Божии.
коли ж дїти, то й наслїдники, наслїдники Божі, а спільні наслїдники Христові, коли тільки з Ним страждемо, щоб з Ним і прославитись.
А если дети, то и наследники, наследники Божии, сонаследники же Христу, если только с Ним страдаем, чтобы с Ним и прославиться.
Думаю бо, що муки теперішнього часу недостойні слави, що має явитись в нас.
Ибо думаю, что нынешние временные страдания ничего не стоят в сравнении с тою славою, которая откроется в нас.
Бо дожиданнє творива дожидає одкриття синів Божих.
Ибо тварь с надеждою ожидает откровения сынов Божиих,
Суєтї бо твориво підневолилось не по волї, а через підневолившого, в надїї,
потому что тварь покорилась суете не добровольно, но по воле покорившего её, в надежде,
що й саме твориво визволить ся з неволї зотлїння на волю слави дїтей Божих.
что и сама тварь освобождена будет от рабства тлению в свободу славы детей Божиих.
Знаємо бо, що все твориво вкупі стогне і мучить ся аж досї.
Ибо знаем, что вся тварь совокупно стенает и мучится доныне;
Не тільки ж (воно), та й ми самі, первоплід духа маючи, й ми самі в собі стогнемо, ждучи всиновлення, избавлення тїла нашого.
и не только она, но и мы сами, имея начаток Духа, и мы в себе стенаем, ожидая усыновления, искупления тела нашего.
Надїєю бо спаслись ми; надїя ж видима не єсть надїя; що бо хто бачить, чого й надїятись?
Ибо мы спасены в надежде. Надежда же, когда видит, не есть надежда; ибо если кто видит, то чего ему и надеяться?
Коли ж надїємось, чого не бачимо, терпіннєм ждемо.
Но когда надеемся того, чего не видим, тогда ожидаем в терпении.
Так же само й Дух помагає нам в немощах наших; про що бо молитись нам так, як треба, не знаємо, та сам Дух заступаєть ся за нас стогнаннєм невимовним.
Также и Дух подкрепляет нас в немощах наших; ибо мы не знаем, о чём молиться, как должно, но Сам Дух ходатайствует за нас воздыханиями неизреченными.
Той же, хто вивідує серця, знає, яка думка в Духа; бо по Богу промовляє за сьвятих.
Испытующий же сердца знает, какая мысль у Духа, потому что Он ходатайствует за святых по воле Божией.
Знаємо ж, що люблячим Бога, усе допомагає до доброго, котрі по постанові (Його) покликані;
Притом знаем, что любящим Бога, призванным по Его изволению, всё содействует ко благу.
бо котрих наперед узнав, тих наперед і призначив бути подобним образу Сина Його, щоб Він був первородним між многими братами.
Ибо кого Он предузнал, тем и предопределил быть подобными образу Сына Своего, дабы Он был первородным между многими братиями.
А кого наперед призначив, тих і покликав; а кого прикликав, тих і оправдив, а кого оправдив, тих і прославив.
А кого Он предопределил, тех и призвал, а кого призвал, тех и оправдал; а кого оправдал, тех и прославил.
Що ж скажемо на се? Коли Бог за нас, хто на нас?
Что же сказать на это? Если Бог за нас, кто против нас?
Він, що свого Сина не пощадив, а за всїх нас видав Його, хиба ж з Ним і всього нам не подарує?
Тот, Который Сына Своего не пощадил, но предал Его за всех нас, как с Ним не дарует нам и всего?
Хто буде винуватити вибраних Божих? Бог же, той, що оправдує!
Кто будет обвинять избранных Божиих? Бог оправдывает их.
Хто ж се, що осуджує? (Та ж) Христос умер, ба й воскрес; Він і по правицї в Отця, Він і заступаєть ся за нас!
Кто осуждает? Христос Иисус умер, но и воскрес: Он и одесную Бога, Он и ходатайствует за нас.
Хто нас розлучить од любови Христової? чи горе, чи тїснота, чи гоненнє, чи голод, чи нагота, чи біда, чи меч?
Кто отлучит нас от любви Божией: скорбь, или теснота, или гонение, или голод, или нагота, или опасность, или меч? как написано:
Яко ж писано: задля тебе вбивають нас увесь день, полїчено нас як овечок на заріз.
«за Тебя умерщвляют нас всякий день, считают нас за овец, обречённых на заклание».
Та у всьому тому ми побіждаємо через Возлюбившого нас.
Но всё сие преодолеваем силою Возлюбившего нас.
Упевнив ся бо я, що нї смерть, нї життє, нї ангели, нї князївства, нї сили, нї теперішнє, нї будуче,
Ибо я уверен, что ни смерть, ни жизнь, ни Ангелы, ни Начала, ни Силы, ни настоящее, ни будущее,