Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Переклад Турконяка
Про духовне ж, браттє, не хочу, щоб ви не знали.
Не хочу, брати, щоб ви були необізнані з духовними дарами.
Ви знаєте, що як були ви поганами, то до ідолів безголосих воджено вас, мов ведених.
Знаєте, як ще ви були язичниками, то ходили до німих ідолів, ніби хто водив вас.
Тим кажу вам, що нїхто, Духом Божим глаголючи, не проклинає Ісуса, і нїхто не може назвати Господа Ісуса, як тільки Духом сьвятим.
Тому й кажу вам, що ніхто з тих, які промовляють Божим Духом, не скаже: Анатема Ісус! І ніхто не може сказати: Господь Ісус! — хіба тільки Духом Святим.
І ріжниця між роботами, один же Бог, що робить усе у всїх.
І дії різноманітні, а Бог той самий, — Він робить усе в усіх.
Тому бо Духом даєть ся слово премудрости, другому слово знання тим же Духом;
Одному Дух дає слово мудрості, іншому — слово знання тим же Духом,
иншому ж віра тим же Духом; иншому ж дарування сцїлення тим же Духом;
іншому — віру тим же Духом, іншому — дари оздоровлень тим самим Духом,
иншому ж робленнє чудес; иншому ж пророкуваннє; иншому розпізнаваннє духів; иншому ж усякі мови; иншому виклади мов (язиків).
іншому — робити чудеса, іншому — пророкувати, іншому — розпізнавати духів, іншому — різні мови, іншому — пояснення мов.
Все ж се дїйствує один і той же Дух, удїляючи кожному, яко ж хоче.
А все це робить один і той же Дух, даючи окремо кожному, як хоче.
Як бо тїло одно, а членів має багато, всї ж члени одного тїла, хоч багато їх, а одно тїло, так і Христос.
Бо як тіло одне, але має багато членів, так і всі члени: хоч їх багато, становлять [одне] тіло, — так і Христос.
Бо одним Духом усї ми в одно тїло хрестились, чи то Жиди, чи Греки, чи невільники, чи вільні, і всї одним Духом напоєнї.
Адже всі ми хрещені одним Духом в одне тіло: чи то юдеї, чи греки, чи раби, чи вільні, — усі одним Духом напоєні.
Коли скаже нога: я не рука, от же я не від тїла, то хиба через се не єсть від тїла?
Якщо скаже нога, що «я не рука і тому не належу до тіла», то хіба через це вона не належить до тіла?
І коли скаже ухо: я не око, то ж я не від тїла, то хиба через те не єсть від тїла?
І якщо вухо скаже, що «я не око і тому не належу до тіла», то хіба через це воно не належить до тіла?
Коли б усе тїло (було) око, де ж (був би) слух? Коли б усе слух, де понюх?
Якщо все тіло є оком, то де слух? Якщо все є слухом, то де нюх?
Та Бог розложив члени кожного по одному з них в тїлї, яко ж схотїв.
Тепер же Бог розмістив члени в тілі — кожного з них, як забажав.
Не може ж око сказати руцї: Не треба менї тебе; або знов голова ногам: Не треба менї вас.
Не може око сказати руці: Ти мені не потрібна. Або знову — голова ногам: Ви мені не потрібні.
Нї, которі члени тїла здають ся слабшими, ті тим більше потрібні;
Але ті члени тіла, що вважаються слабшими, значно більше потрібні.
і которі здають ся нам неповажнїщими в тїлї, тим більше чести додаємо, і менше чесні наші (члени) більшу окрасу приймають.
А ті, які вважаємо непристойними в тілі, саме їх більше шануємо; і непоказні наші члени одержують більшу повагу,
Звичайним бо нашим того не треба. Та Бог зложив тїло, давши більшу честь послїднїйшому,
а наші показні члени цього не потребують. Бог склав тіло так, що нижчому дав більшу пошану,
щоб не було роздїлення в тїлї, а щоб члени однаково один про одного дбали.
щоб не було поділу в тілі, але щоби члени одні про одних дбали.
І коли терпить один член, терплять з ним усї члени; а коли славить ся один член, радують ся з ним усї члени.
І якщо страждає один член, з ним страждають усі члени; якщо в пошані один член, з ним радіють усі члени.
І инших поставив Бог у церкві найперш апостолів, вдруге пророків, втретє учителїв, потім сили, а там даровання, сцїлення, помагання, порядкування, всякі мови.
Деяких Бог поставив у Церкві: по-перше — апостолами, по-друге — пророками, по-третє — учителями; потім — чудеса, тоді — дари оздоровлення, допомоги, управління, знання різних мов.
Хиба всї апостоли? хиба всї пророки? хиба всї учителї? хиба всї сили?
Чи всі апостоли? Чи всі пророки? Чи всі вчителі? Чи всі творять чудеса?
хиба всї мають дарованнє сцїлення? хиба вони всї глаголють мовами? хиба всї викладають?
Чи всі мають дари оздоровляти? Чи всі мовами говорять? Чи всі пояснюють?