Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Синодальный перевод
Чи нам же починати знов самих себе поручати? або треба нам, як иншим, поручальних листів до вас, чи од вас поручальних (листів?).
Неужели нам снова знакомиться с вами? Неужели нужны для нас, как для некоторых, одобрительные письма к вам или от вас?
Ви наше посланнє, написане в серцях наших, котре знають і читають усї люде.
Вы — наше письмо, написанное в сердцах наших, узнаваемое и читаемое всеми человеками;
(А й надто) ви явлені, що ви посланнє Христове через служеннє наше, написане не чернилом, а Духом Бога живого, не на камяних скрижалях, а на тїлесних скрижалях серця.
вы показываете собою, что вы — письмо Христово, через служение наше написанное не чернилами, но Духом Бога живого, не на скрижалях каменных, но на плотяных скрижалях сердца.
бо ми не в силї самі від себе що думати, яко із себе; а сила наша від Бога,
не потому, чтобы мы сами способны были помыслить что от себя, как бы от себя, но способность наша от Бога.
котрий і дав нам силу бути слугами нового завіту, не букви, а духа; буква бо вбиває, а дух животворить.
Он дал нам способность быть служителями Нового Завета, не буквы, но духа, потому что буква убивает, а дух животворит.
Коли ж служеннє смерти, письмом вирізане на каміннях, було в славі, так що сини Ізраїлеві не могли дивитись на лице Мойсейове задля слави лиця його минущої,
Если же служение смертоносным буквам, начертанное на камнях, было так славно, что сыны Израилевы не могли смотреть на лицо Моисеево по причине славы лица его преходящей, —
як же не більше служеннє духа буде в славі?
то не гораздо ли более должно быть славно служение духа?
Бо коли служеннє осуду — слава, то геть більше служеннє правдї багатше славою.
Ибо если служение осуждения славно, то тем паче изобилует славою служение оправдания.
Бо й не прославилось прославлене в тій мірі, задля переважуючої слави.
То прославленное даже не оказывается славным с сей стороны, по причине преимущественной славы последующего.
Коли бо те, що минає, в славі, то багато більше в славі те, що пробуває.
Ибо, если преходящее славно, тем более славно пребывающее.
Маючи оце таке впованнє, уживаємо велику волю,
Имея такую надежду, мы действуем с великим дерзновением,
а не яко ж Мойсей, що клав покривало на лице своє, щоб сини Ізраїлеві не дивились на конець минущого.
а не так, как Моисей, который полагал покрывало на лицо своё, чтобы сыны Израилевы не взирали на конец преходящего.
Та осьліпились думки їх: бо аж до сього дня те ж покривало в читанню старого завіту зостаєть ся невідкрите, котре в Христї зникає.
Но умы их ослеплены: ибо то же самое покрывало доныне остаётся неснятым при чтении Ветхого Завета, потому что оно снимается Христом.
Нї, аж до сього дня, коли читаєть ся Мойсея, покривало на серцї їх лежить.
Доныне, когда они читают Моисея, покрывало лежит на сердце их;
Як же обернуть ся до Господа, здіймаєть ся покривало.
но когда обращаются к Господу, тогда это покрывало снимается.
Господь же Дух; де ж Господень Дух, там воля.
Господь есть Дух; а где Дух Господень, там свобода.