Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Сучасний переклад
Чи нам же починати знов самих себе поручати? або треба нам, як иншим, поручальних листів до вас, чи од вас поручальних (листів?).
Чому ж ми знову починаємо хвальковито говорити про себе? Чи, може, нам потрібні, як іншим, вірчі листи до вас або від вас?
Ви наше посланнє, написане в серцях наших, котре знають і читають усї люде.
Ви самі є нашим листом, написаним у серцях наших. Його знають і читають усі люди.
(А й надто) ви явлені, що ви посланнє Христове через служеннє наше, написане не чернилом, а Духом Бога живого, не на камяних скрижалях, а на тїлесних скрижалях серця.
Ви показуєте, що ви — лист Христовий, результат служіння нашого, написаний не чорнилом, а Духом живого Бога, не на скрижалях кам’яних,[3] а на тих скрижалях, якими є серця людські.
Надїю ж таку маємо через Христа до Бога,
Завдяки Христу ми маємо впевненість стверджувати це перед Богом.
бо ми не в силї самі від себе що думати, яко із себе; а сила наша від Бога,
І це не те, що ми спроможні самостійно вирішити так, ніби воно йде від нас. Швидше ця сила — від Бога.
котрий і дав нам силу бути слугами нового завіту, не букви, а духа; буква бо вбиває, а дух животворить.
Бог дав нам здатність служити Новому Заповіту. Цей Заповіт не складається з писаних законів, а грунтується на Духові. Бо письмовий Закон вбиває, а Дух дає життя.
Коли ж служеннє смерти, письмом вирізане на каміннях, було в славі, так що сини Ізраїлеві не могли дивитись на лице Мойсейове задля слави лиця його минущої,
Служіння, [4] що принесло смерть (тобто Закон, вирізьблений буквами на камені), було дано Мойсею у великій Славі Господній. Та ця Слава (яка минає) була така яскрава, що народ ізраїльський не міг дивитися Мойсею прямо в обличчя.
як же не більше служеннє духа буде в славі?
Нове служіння, що прийде від життєдайного Духа, безсумнівно буде значно славнішим!
Бо коли служеннє осуду — слава, то геть більше служеннє правдї багатше славою.
Бо коли служіння, яке засуджувало людей, було славним, то яким же славним буде служіння, що виправдує людей перед Богом!
Бо й не прославилось прославлене в тій мірі, задля переважуючої слави.
Адже попередня Слава, порівняно з новою — ніщо.
Коли бо те, що минає, в славі, то багато більше в славі те, що пробуває.
Якщо служіння, приречене на забуття, було славним, то служіння неминуче буде набагато славнішим!
Маючи оце таке впованнє, уживаємо велику волю,
Ця надія дає нам відвагу говорити відверто, не боячись нічого.
а не яко ж Мойсей, що клав покривало на лице своє, щоб сини Ізраїлеві не дивились на конець минущого.
Ми не такі, як Мойсей, який закривав покривалом своє обличчя, щоб народ ізраїльський не бачив, як зникає те сяйво.
Та осьліпились думки їх: бо аж до сього дня те ж покривало в читанню старого завіту зостаєть ся невідкрите, котре в Христї зникає.
Та розум людей Ізраїлю був затьмарений, бо і досі те покривало застилає їм очі, коли вони читають Старий Заповіт.[5] І досі його не знято, тому, що зникне воно тільки через Христа.
Нї, аж до сього дня, коли читаєть ся Мойсея, покривало на серцї їх лежить.
Але й донині, коли люди читають Закон Мойсеїв, на їхніх серцях лишається покривало.
Як же обернуть ся до Господа, здіймаєть ся покривало.
Але коли людина звертається до Господа, те покривало зникає.
Господь же Дух; де ж Господень Дух, там воля.
Господь, про Якого я кажу, є Духом, а де є Дух Господа, там є воля.
Ми ж усї відкритим лицем, поглядаючи як у дзеркало, на славу Господню, преобразуємось у той же образ від слави в славу, яко ж від Господнього Духа.
Всі ми з відкритими серцями споглядаємо Славу Господню, як у дзеркалі. І всі ми були перевтілені в Його образ у все більшій Його Славі, й перетворення це — від Господа, який і є Духом.