Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Переклад Турконяка
Тим же, зоставивши початки Христового слова, ідїмо до звершення, не кладучи знов основин покаяння од мертвих дїл і віри в Бога,
Тому, залишивши початки Христового вчення, скеруймо себе до досконалості, щоби знову не покладати основу: покаяння від мертвих діл та віри в Бога,
науки хрещення, і положення рук, і воскресення мертвих, і суду вічнього.
науки про хрещення, про покладання рук, про воскресіння мертвих і вічний суд.
Неможливе бо тих, що раз уже просьвітились, і вкусили дара небесного, і стали причастниками Духа сьвятого,
Адже неможливо, щоб ті, які раз були просвічені й скуштували небесного дару, стали співучасниками Святого Духа,
і вкусили доброго слова Божого і сили грядущого віка,
скуштували доброту Божого Слова, силу майбутнього віку,
та й відпали, знов обновляти покаяннєм, удруге розпинаючих у собі Сина Божого та зневажаючих Його.
і відпали, аби знову обновлятися для покаяння, повторно розпинаючи в собі та зневажаючи Божого Сина!
Земля бо, що пє падаючий часто на неї дощ, і родить билину, потрібну тим, хто її садить, приймає благословеннє від Бога;
Бо земля, що напилася дощу, який її часто зрошує, і родить корисну зелень тим, котрі її обробляють, — одержує благословення від Бога.
а котра приносить терни та бодяки, непотрібна і близька прокляття, котрої кінець на спаленнє.
А та, що зростила терня і бур’ян, — не потрібна і близька до прокляття; її кінець — спалення.
Ми ж надїємось по вас, любі, луччого і ближчого до спасення, хоч і говоримо так.
Улюблені, хоча ми так і говоримо, але ми впевнені, що з вами справи кращі й що ви тримаєтеся спасіння.
Не єсть бо Бог неправеден, щоб забути дїло ваше і труд любови, що показали ви в імя Його, послугувавши і послугуючи сьвятим.
Адже Бог не є несправедливий, щоби забути ваше діло і [працю] любові, яку ви виявили Його Імені, послуживши і продовжуючи служити святим.
Бажаємо ж, щоб кожен з вас являв таке саме стараннє про тверду надїю аж до кінця,
Тож бажаємо, щоб кожний з вас аж до кінця виявляв ту саму дбайливість для повної певності надії,
щоб не були ви лїниві, а послїдователї тих, що наслїдують обітницї вірою і довготерпіннєм.
аби ви не розлінилися, а наслідували тих, які вірою і терпінням успадковують обітниці.
Обітуючи бо Аврааму Бог, яко ж бо нїкого не мав більшого, щоб клястись, кляв ся собою,
Коли Бог давав обітницю Авраамові, не маючи ким більшим поклястися, поклявся Собою,
глаголючи: "Істинно благословляючи благословлю тебе, і намножуючи намножу тебе."
кажучи: Я поблагословлю тебе вельми і дуже розмножу!
І так, бувши довготерпилив, одержав обітницю.
Тож, будучи довготерпеливим, він одержав обітницю.
Люде бо більшим кленуть ся, і всякої суперечки між ними конець на ствердженнє, — клятьба.
Люди клянуться вищим, адже клятва для підтвердження кладе край усякої їхньої незгоди.
У тому ж, хотївши Бог більше показати наслїдникам обітницї незмінність ради своєї, посередникував клятьбою,
Тим більше Бог, бажаючи показати спадкоємцям обітниці незмінність Своєї волі, дав клятву,
щоб двома речами незмінними (в котрих не можна обманити Богу) мали кріпке втїшеннє ми, що прибігаємо (до Нього) приняти надїю, що лежить перед нами,
щоби через ті дві незмінні речі, в яких неможливо, аби Бог сказав неправду, ухопившись за надію, що перед нами, ми, котрі знайшли захист, мали велику втіху.
котру маємо, яко якор душі, тверду і певну, і входить вона у саму середину за завісою,
Вона, немов якір для душі, міцний і надійний, що входить усередину, за внутрішню завісу,