Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Сучасний переклад
Переклад Хоменка
Я хвалю вас за те, що ви завжди пам’ятаєте про мене. Ви наслідуєте вчення, яке я передав вам.
Радію, що ви про мене згадуєте в усьому і тримаєте передання так, як я передав вам.
Та хочу я, щоб ви знали, що Христос — голова кожному чоловікові, а чоловік — голова жінці. Бог же — голова Христа!
Хочу, щоб ви знали, що кожному чоловікові голова є Христос, а голова жінці — чоловік, а голова Христові — Бог.
Кожен чоловік, який молиться або пророкує з покритою головою, ганьбить голову свою.
Кожний чоловік, що молиться чи пророкує з покритою головою, соромить свою голову.
Кожна жінка, яка молиться або пророкує з непокритою головою, ганьбить голову свою. Вона вподібнюється поголеній жінці.
А кожна жінка, що молиться чи пророкує з непокритою головою, соромить свою голову, бо це те саме, якби була обголена.
Якщо жінка не покриває свою голову, то це можна порівняти з соромом поголеного волосся. А якщо це так ганебно, коли її голова поголена або пострижена, то нехай вкриває її.
Бо коли жінка не покривається, нехай обстрижеться. А коли сором жінці стригтися чи голитися, нехай покривається.
Чоловікові не слід вкривати голову, бо він є образом і Славою Бога. Жінка ж є славою чоловіка.
Чоловікові не слід покривати голову, він бо образ і слава Божа, жінка ж — слава чоловіка;
Бо не чоловік походить від жінки, а жінка від чоловіка. [23]
бо не чоловік від жінки, а жінка від чоловіка,
Не чоловіка було створено заради жінки, а жінку заради чоловіка.
і не чоловіка створено для жінки, а жінку для чоловіка.
Ось чому жінка має покривати свою голову, визнаючи владу над собою.[24] Вона має робити це також заради Ангелів.
Тому жінка мусить мати на голові знак влади (над нею) заради ангелів.
Однак перед Господом жінка залежна від чоловіка так само, як і чоловік залежний від жінки.
Одначе, в Господі ні чоловік без жінки, ні жінка без чоловіка,
Бо як жінка походить від чоловіка, так і чоловік також народжується від жінки. І все це йде від Бога.
бо так, як жінка від чоловіка, так само й чоловік через жінку, а все від Бога.
Поміркуйте про це поміж собою: чи личить жінці молитися Богу з непокритою головою?
Розсудіть самі: Чи ж воно личить жінці непокритій молитися до Бога?
Та чи природа сама не вчить вас, що це соромно для чоловіка мати довге волосся?
Хіба сама природа вас не вчить, що коли чоловік запускає волосся, то це для нього сором.
Для жінки ж це слава, бо волосся дане для вкриття голови її.
А коли жінка запускає довге волосся, то це для неї слава, бо довге волосся дано їй замість покривала.
Деякі люди можуть сперечатися про це. Та ні ми, ані церкви Божі не визнаємо ці звичаї.
Коли ж хто сперечатися хоче, — то ми такого звичаю не маємо, ані Церкви Божі.
Даючи вам наступний наказ, я не хвалю вас, бо ваші зустрічі приносять вам більше шкоди, ніж користі.
Робивши ж вам оці зауваження, не можу я вас похвалити за те, що ваші сходини виходять вам не на добро, а на зло.
По-перше, я чув, що коли ви збираєтеся разом,[25] то серед вас є розбіжності. Та в це неважко повірити,
Найперше бо зачуваю, що коли сходитеся на збори, — роздори постають між вами; і я цьому почасти вірю,
бо за вашим міркуванням, розділення церкви є ознакою істинних послідовників Христових.
бо мусять бути у вас єресі, щоб виявилися випробувані між вами.
На ваших сходинах ви не їсте Господню вечерю.[26]
Ваші сходини не є — споживання вечері Господньої.
Бо коли ви збираєтеся, то кожен поспішає з’їсти своє: один залишається голодним, а інший впивається.
Бо кожен поспішає їсти свою вечерю: дехто ж голоден, а дехто п'яний.
Хіба не маєте ви осель, щоб їсти й пити? Чи, може, ви зневажаєте Божу церкву? Може, ви хочете принизити бідних? Що мені сказати? Чи слід вас хвалити? Тут я вас не хвалитиму.
Хіба не маєте домів, щоб їсти — пити? Чи може хочете зневажати Божу церкву, і засоромлювати тих, які нічого не мають? Що маю вам сказати? Чи похвалю вас? За це не похвалю.
Бо я одержав від Господа знання, які й передав вам. Господь Ісус тієї ночі, коли видали Його на страту, узяв хлібину, та віддавши дяку, розломив його зі словами: «Це тіло Моє, що Я віддаю за вас. Їжте його на спомин про Мене».
Я бо, що прийняв від Господа, те й передав вам: Господь Ісус тієї ночі, якої був виданий, узяв хліб
і, віддавши подяку, розламав і сказав: «Це моє тіло, воно за вас дається. Це робіть на мій спомин.»
Після вечері Ісус так само взяв чашу з вином і промовив: «Це вино символізує кров Мою, що засновує Новий Заповіт Божий. Хоч би коли ви пили це вино, робитимете це на спомин про Мене».
Так само й чашу по вечері, кажучи: «Ця чаша — Новий Завіт у моїй крові. Робіть це кожний раз, коли будете пити, на мій спомин.»
Щоразу, як їстимете цей хліб і питимете цю чашу вина, будете свідчите про смерть Господню, аж поки Він не прийде.
Бо кожного разу, як їсте хліб цей і п'єте цю чашу, звіщаєте смерть Господню, аж доки він не прийде.
Отож, хто негідно їстиме хліб Господній і питиме Господню чашу вина, винний буде у гріхах проти тіла і крові Господньої.
Тому хто буде їсти хліб або пити чашу Господню недостойно, буде винний за тіло і кров Господню.
Отже, насамперед, людина повинна позбавитись огидних думок, а вже потім нехай їсть цей хліб і п’є це вино.
Хай, отже, кожний випробує себе самого і тоді їсть цей хліб і п'є цю чашу.
Бо той, хто їсть і п’є, не визнаючи тих, хто є Господнім Тілом, накликає суд на себе.
Бо той, хто їсть і п'є, не розрізняючи Господнього тіла, суд собі їсть і п'є.
Ось чому серед вас є чимало слабких та хворих, а багато вже й померло.
Ось чому у вас багато недужих та хворих, а чимало й умирають.
Якщо б ми самі судили себе, то не були б судимі.
Якби ми самі себе осуджували, то нас би не судили.
Коли ж нас судить Господь, Він карає нас, щоб не було нас засуджено разом зі світом.
Коли ж Господь нас судить, він нас тим поправляє, щоб не були ми засуджені зо світом.
Тож, брати і сестри мої, коли ви збираєтеся разом, щоб поїсти, то чекайте одне на одного.
Отож, брати мої, коли ви сходитеся їсти, один одного дожидайте.