Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання  
Переклад Турконяка
Новый русский перевод
Брати, бажання мого серця і молитва до Бога — [за Ізраїль] на спасіння.
            Братья, желание моего сердца и моя молитва к Богу о том, чтобы Израиль был спасен.
            Свідчу їм, що вони мають Божу ревність, але не розумну.
            Я сам свидетель того, что они ревностно стремятся к Богу, но ревность их не основана на знании.
            Оскільки не розуміючи Божої праведності й силкуючись встановити власну праведність, вони не підкорилися Божій праведності.
            Не понимая праведности, что дает Бог, и пытаясь установить свою собственную, они не приняли праведности Божьей.
            Завершення Закону — Христос: для оправдання кожного, хто вірує.
            Христос — конец Закона,57 и отныне каждый верующий получает праведность.
            Мойсей пише про ту праведність, що від Закону: Людина, яка виконуватиме його, буде ним жити.
            Моисей так описывает праведность по Закону: «Исполняющий их будет жив благодаря им».58
            А про праведність, що з віри, говорить так: Не кажи у своєму серці: Хто ж підніметься на небо? — це значить — звести Христа додолу;
            Праведность, которая дается по вере, говорит: «Не спрашивай себя: кто же поднимется на небо?» — чтобы привести оттуда Христа.
            або: Хто ж зійде в безодню? — це значить — Христа з мертвих підняти.
            Или: «Кто же спустится в бездну?» — чтобы воскресить Христа из мертвых.
            А що каже [Писання]? Близько до тебе слово, воно у твоїх устах і у твоєму серці, — тобто слово віри, яке проповідуємо.
            Но что она говорит? «Слово близко к тебе, оно в твоих устах и в твоем сердце».59 Это и есть то слово веры, которое мы возвещаем!
            Якщо визнаєш своїми устами Господа Ісуса й повіриш у своєму серці, що Бог підняв Його з мертвих, то спасешся.
            Если ты исповедуешь своим языком, что Иисус есть Господь, и если ты веришь сердцем, что Бог воскресил Его из мертвых, то будешь спасен.
            Бо серцем віримо для праведності, а устами визнаємо для спасіння.
            Потому что вера сердца дает человеку праведность, а исповедание уст приносит спасение.
            Писання каже: Кожний, хто вірить у Нього, не буде засоромлений!
            Писание говорит: «Верующий в Него не будет постыжен».60
            Немає різниці між юдеєм і греком, бо один Бог для всіх — щедрий для всіх, хто кличе Його.
            В этом между иудеем и язычником нет никакого различия — один и тот же Господь является Господом всех и обильно благословляет всех, кто взывает к Нему.
            Бо кожний, хто тільки прикличе Господнє Ім’я, буде спасенний.
            Ведь «каждый, кто призовет имя Господа, будет спасен».61
            Але як прикликатимуть Того, у Кого не повірили? І як повірять у Того, про Кого не чули? І як почують без проповідника?
            Но как им призывать Того, в Кого они не поверили? Как поверить в Того, о Ком не слышали? И как услышать, если никто им не будет возвещать?
            А як можуть проповідувати, якщо не будуть послані? Так, як написано: Які гарні ноги в благовісників [миру, у благовісників] добра!
            И как кто-либо может возвещать, не будучи посланным? Написано: «Как прекрасны ноги тех, кто возвещает Радостную Весть!»62
            Але не всі послухалися Євангелія! Ісая каже: Господи, хто ж повірив тому, що почув від нас?
            Но не все израильтяне послушались Радостной Вести. Исаия говорит: «Господи, кто поверил слышанному от нас?»63
            Тому віра — від слухання, а слухання — через Слово Христа.
            Итак, вера приходит от услышанного слова, слова о Христе.
            Але я кажу: Хіба вони не чули? Адже по всій землі понеслася їхня вістка, і їхні слова — до кінців світу!
            Но я хочу спросить, разве они не слышали? Конечно же слышали, ведь написано: 
            «Их голос проходит по всей земле, 
их слова — до краев света».64
І ще кажу: Хіба Ізраїль не знав? Першим говорить Мойсей: Я пробуджу у вас ревнощі «не народом», — народом нерозумним викличу у вас обурення!
            Тогда я спрашиваю: может быть, Израиль этого не понимал? Но ведь еще Моисей говорил  словами Божьими : 
            «Я пробужу в вас ревность через тех, 
кого и народом-то не назвать; 
Я разгневаю вас глупым народом».65
Ісая сміливо каже: Знайшли Мене ті, які Мене не шукали; відкрився Я тим, які про Мене не розпитували.
            А Исаия смело говорит  слова Божьи : 
            «Я найден теми, кто не искал Меня; 
Я открылся тем, кто не спрашивал Меня».66