Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!

Ти можеш змінити мову читання: ru en


Паралельне читання

← (Римлян 1) | (Римлян 3) →

Переклад Турконяка

English Standard Version

  • Тому немає оправдання тобі, будь-яка людино, котра осуджуєш, — бо в чому осуджуєш іншого, у тому сама себе осуджуєш, адже робиш те саме, що осуджуєш.
  • God’s Righteous Judgment

    Therefore you have no excuse, O man, every one of you who judges. For in passing judgment on another you condemn yourself, because you, the judge, practice the very same things.
  • Ми ж знаємо, що є справедливий Божий суд на тих, хто таке робить.
  • We know that the judgment of God rightly falls on those who practice such things.
  • Людино, невже ти вважаєш, що уникнеш Божого суду, осуджуючи інших за те, що сама робиш?
  • Do you suppose, O man — you who judge those who practice such things and yet do them yourself — that you will escape the judgment of God?
  • Або нехтуючи багатством Його доброти, лагідності й довготерпіння, не знаєш, що доброта Божа веде тебе до покаяння?
  • Or do you presume on the riches of his kindness and forbearance and patience, not knowing that God’s kindness is meant to lead you to repentance?
  • Через власну черствість і нерозкаяність серця збираєш собі гнів на день гніву і виявлення справедливого Божого суду.
  • But because of your hard and impenitent heart you are storing up wrath for yourself on the day of wrath when God’s righteous judgment will be revealed.
  • Він відплатить кожному згідно з його вчинками:
  • He will render to each one according to his works:
  • тим, хто настирливістю в добрих ділах шукає слави, честі й нетління, — вічне життя,
  • to those who by patience in well-doing seek for glory and honor and immortality, he will give eternal life;
  • а сварливим і тим, хто противиться правді, але віддається неправді, — лють і гнів.
  • but for those who are self-seekinga and do not obey the truth, but obey unrighteousness, there will be wrath and fury.
  • Страждання і горе кожній душі людини, яка чинить зло, — насамперед юдеєві, потім грекові;
  • There will be tribulation and distress for every human being who does evil, the Jew first and also the Greek,
  • слава, честь і мир кожному, хто робить добро, — насамперед юдеєві, потім грекові,
  • but glory and honor and peace for everyone who does good, the Jew first and also the Greek.
  • бо не зважає Бог на обличчя.
  • For God shows no partiality.
  • Адже ті, які без Закону згрішили, і загинуть без Закону, а які згрішили в Законі, будуть суджені згідно із Законом.
  • God’s Judgment and the Law

    For all who have sinned without the law will also perish without the law, and all who have sinned under the law will be judged by the law.
  • Оскільки не слухачі Закону праведні перед Богом, але виконавці Закону будуть оправдані.
  • For it is not the hearers of the law who are righteous before God, but the doers of the law who will be justified.
  • Бо коли інші народи, не маючи Закону, природно діють згідно із Законом, то вони, не маючи Закону, самі собі є Законом.
  • For when Gentiles, who do not have the law, by nature do what the law requires, they are a law to themselves, even though they do not have the law.
  • Вони виявляють, що діло Закону написане в їхніх серцях, про що свідчить їм їхнє сумління і думки, які то засуджують, то виправдовують одна одну,
  • They show that the work of the law is written on their hearts, while their conscience also bears witness, and their conflicting thoughts accuse or even excuse them
  • в той день, коли Бог, згідно з моїм благовістям, через Ісуса Христа судитиме таємне в людях.
  • on that day when, according to my gospel, God judges the secrets of men by Christ Jesus.
  • Ось ти звешся юдеєм, заспокоюєш себе Законом, хвалишся Богом,
  • But if you call yourself a Jew and rely on the law and boast in God
  • знаєш Його волю і, навчений Законом, розрізняєш, що є краще;
  • and know his will and approve what is excellent, because you are instructed from the law;
  • переконав себе, що ти є провідником для сліпих, світлом для тих, які в темряві,
  • and if you are sure that you yourself are a guide to the blind, a light to those who are in darkness,
  • вихователем нерозумних, учителем дітей; що ти маєш взірець знання та істини в Законі.
  • an instructor of the foolish, a teacher of children, having in the law the embodiment of knowledge and truth —
  • Чому ж тоді, навчаючи іншого, себе самого не навчаєш? Проповідуєш не красти, а сам крадеш?
  • you then who teach others, do you not teach yourself? While you preach against stealing, do you steal?
  • Кажеш не робити перелюбу, а сам чиниш перелюб? Гидуєш ідолами, а здійснюєш святокрадство?
  • You who say that one must not commit adultery, do you commit adultery? You who abhor idols, do you rob temples?
  • Ти хвалишся Законом, а порушенням Закону зневажаєш Бога, —
  • You who boast in the law dishonor God by breaking the law.
  • як ото написано, що через вас Боже Ім’я зневажається між народами.
  • For, as it is written, “The name of God is blasphemed among the Gentiles because of you.”
  • Адже обрізання дає користь, якщо виконуєш Закон; якщо ж ти є порушником Закону, то твоє обрізання стало необрізанням.
  • For circumcision indeed is of value if you obey the law, but if you break the law, your circumcision becomes uncircumcision.
  • Якщо необрізаний виконує постанови Закону, то хіба його необрізання не вважатиметься обрізанням?
  • So, if a man who is uncircumcised keeps the precepts of the law, will not his uncircumcision be regardedb as circumcision?
  • І той, хто від природи не був обрізаний, але виконує Закон, він осудить тебе — того, хто через Писання та обрізання є порушником Закону.
  • Then he who is physicallyc uncircumcised but keeps the law will condemn you who have the written coded and circumcision but break the law.
  • Тому що не той юдей, хто є ним з вигляду, і не те обрізання, що є назовні, на тілі.
  • For no one is a Jew who is merely one outwardly, nor is circumcision outward and physical.
  • Але той юдей, хто всередині такий; і те обрізання, що є в серці за Духом, а не за буквою; і такому похвала не від людей, а від Бога.
  • But a Jew is one inwardly, and circumcision is a matter of the heart, by the Spirit, not by the letter. His praise is not from man but from God.

  • ← (Римлян 1) | (Римлян 3) →

    Історія оновлень Історія оновлень

    © UA biblenet - 2025