Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Турконяка
Переклад Хоменка
Отже, які переваги мають юдеї, або яка користь з обрізання?
В чому вищість юдея? Або яка користь з обрізання?
Велика — у всіх відношеннях. Насамперед їм були довірені Слова Божі.
Велика з кожного погляду: їм бо, насамперед, були довірені пророцтва Божі.
Що ж, коли деякі не увірували, то хіба їхнє невірство знищить Божу вірність?
Що ж бо, коли деякі не повірили? Хіба ж їхня невірність знищить вірність Божу?
Зовсім ні! Адже Бог істинний, а кожна людина говорить неправду, як написано: Щоб Ти був виправданим у Своїх словах, і переможеш, коли будеш судитися!
Ясно, що ні! Треба визнати радше, що Бог правдомовний, а кожний чоловік брехливий, як написано: «Щоб ти оправдався у твоїх словах і переміг, коли будуть тебе судити.»
А коли наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо на це? Хіба Бог несправедливий, коли виявляє гнів? Говорю по-людському.
Коли ж наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо? Чи ж Бог є несправедливий — по-людському говорю! — коли наводить гнів свій?
Якщо моєю неправдою надмірно виявляється Божа правда для Його слави, то чому мене ще судити як грішника?
Та коли Божа правда моєю неправдою більше сяє, йому на славу, то нащо мене ще як грішника судити?
Хіба не так, як деякі нас ганьблять, наговорюючи, що начебто ми кажемо: Робімо зло, щоб вийшло [нам] на добро? Справедливий суд на таких!
Чому ж тоді деякі нас очорнюють і деякі говорять, нібито ми кажемо: «Робімо зло, щоб із нього вийшло добро»? На таких суд справедливий.
То що ж? Чи маємо ми перевагу? Зовсім ні! Ми вже раніше довели, що як юдеї, так і греки, — усі під гріхом,
То що ж? Маємо перевагу? Зовсім ні! Бож ми перед тим обвинуватили юдеїв і греків, що вони всі під гріхом,
немає того, хто розуміє; немає того, хто шукає Бога.
Немає тямущого, немає, хто шукав би Бога.
Усі збилися з дороги, зробилися непридатними; немає такого, хто б робив добро, немає ні одного!
Усі з дороги збилися, зробилися нікчемні! Немає, хто добро творив би, ані одного!
Їхня гортань — то гріб відкритий; своїми язиками кажуть неправду; отрута зміїна на їхніх губах.
Їхнє горло — гріб відкритий, до обману язик їх схильний, отрута гадюча у них під губами.
Знаємо, що, коли говорить Закон, він говорить до тих, які перебувають під Законом, щоби замовкли кожні уста і щоб увесь світ підлягав під Божий суд.
Ми ж знаємо, що все, що закон говорить, тим, які під законом, говорить, щоб усякі уста замкнулись і щоб увесь світ визнав себе винним перед Богом,
Бо жодне тіло не оправдається ділами Закону, адже через Закон пізнається гріх!
бо ніхто не оправдається перед ним ділами закону: законом бо гріх пізнається.
Нині ж, незалежно від Закону, виявилася Божа праведність, про яку свідчать Закон і Пророки.
Тепер же без закону з'явилася Божа справедливість, засвідчена законом і пророками;
А праведність Божа — через віру в Ісуса Христа в усіх [і на всіх], хто вірить, — бо немає різниці;
справедливість Божа через віру в Ісуса Христа для всіх, хто вірує, бо нема різниці.
але оправдуються даром, Його благодаттю, через викуплення, що в Ісусі Христі.
і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі:
Його Бог дав як жертву примирення в Його крові через віру, щоби показати Свою справедливість у прощенні раніше вчинених гріхів, —
якого видав Бог як жертву примирення, в його крові, через віру, щоби виявити свою справедливість відпущенням гріхів колишніх,
у Божому довготерпінні; щоби показати Свою справедливість нинішнього часу, — що Він справедливий і оправдує того, хто вірить в Ісуса.
за час довготерпіння Божого, щоби виявити свою справедливість за нинішнього часу, — щоб він був справедливий і усправедливлював того, хто вірує в Ісуса.
Тоді де те, чим хвалитися? Воно виключене! Яким законом? Ділами? Ні, тільки Законом віри!
Де ж тоді хвальба? Вона виключена. — Яким законом? Діл? Ні, але законом віри.
Бо вважаємо, що людина оправдується вірою, незалежно від діл Закону.
Бо ми вважаємо, що чоловік оправдується вірою, без діл закону.
Хіба Бог тільки для юдеїв, а не для всіх народів? Так, Він і для інших народів.
Хіба Бог — тільки юдеїв, а не й поган? Авжеж, і поган,
Є один Бог, Який оправдує обрізання згідно з вірою і необрізання через віру.
бо є лиш один Бог, що оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру.