Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Турконяка
Переклад Куліша та Пулюя
Отже, які переваги мають юдеї, або яка користь з обрізання?
Чим же переважує Жидовин? або яка користь з обрізання?
Велика — у всіх відношеннях. Насамперед їм були довірені Слова Божі.
Велика на всякий спосіб: найперше бо, що їм були звірені словеса Божі.
Що ж, коли деякі не увірували, то хіба їхнє невірство знищить Божу вірність?
Що бо, що не увірували деякі? Хиба невірство їх віру Божу оберне в нїщо?
Зовсім ні! Адже Бог істинний, а кожна людина говорить неправду, як написано: Щоб Ти був виправданим у Своїх словах, і переможеш, коли будеш судитися!
Нехай не буде (так). Нї, (нехай буде) Бог правдивий, усякий же чоловік омана, яко ж писано: Щоб оправдив ся Ти в словах Твоїх, і побідив, як судити меш ся.
А коли наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо на це? Хіба Бог несправедливий, коли виявляє гнів? Говорю по-людському.
Коли ж неправда наша Божу правду викликає, що скажемо? Хиба неправеден Бог, що посилає кару? (яко чоловік глаголю.)
Але воно не так! Як же буде судити Бог світ?
Нехай не буде (так). Як же бо мав би Бог судити сьвіт?
Якщо моєю неправдою надмірно виявляється Божа правда для Його слави, то чому мене ще судити як грішника?
Коли бо істина Божа через мою оману ще побагатшала на славу Його, чого ж іще й менї, яко грішникові, осудженим бути?
Хіба не так, як деякі нас ганьблять, наговорюючи, що начебто ми кажемо: Робімо зло, щоб вийшло [нам] на добро? Справедливий суд на таких!
А не (так тому бути), як нас хулять, і як говорять деякі, нїби ми кажемо, що нумо робити лихе, щоб прийшло добре? Праведний суд на таких.
То що ж? Чи маємо ми перевагу? Зовсім ні! Ми вже раніше довели, що як юдеї, так і греки, — усі під гріхом,
Що ж? ми луччі? Нїяк (не луччі); попереду бо укорили ми й Жидів і Греків, що вони всї під гріхом,
немає того, хто розуміє; немає того, хто шукає Бога.
нема, хто розумів би, нема, хто шукав би Бога,
Усі збилися з дороги, зробилися непридатними; немає такого, хто б робив добро, немає ні одного!
всї відхилились, вкупі нїкчемні стали; нема, хто робив би добро, нема аж до одного.
Їхня гортань — то гріб відкритий; своїми язиками кажуть неправду; отрута зміїна на їхніх губах.
Гріб відчинений горло їх, язиками своїми підводили; отрута гадюча під губами їх;
Знаємо, що, коли говорить Закон, він говорить до тих, які перебувають під Законом, щоби замовкли кожні уста і щоб увесь світ підлягав під Божий суд.
Знаємо ж, що скільки закон говорить, тим, що під законом, говорить, щоб усякі уста загородились, і винен був увесь сьвіт Богові;
Бо жодне тіло не оправдається ділами Закону, адже через Закон пізнається гріх!
тим що дїлами закону не оправдить ся всяке тїло перед Ним; через закон бо познаннє гріха.
Нині ж, незалежно від Закону, виявилася Божа праведність, про яку свідчать Закон і Пророки.
Тепер же окроме закону правда Божа явилась, сьвідкована від закону й пророків;
А праведність Божа — через віру в Ісуса Христа в усіх [і на всіх], хто вірить, — бо немає різниці;
правда ж Бога через віру Ісус-Христову усїм і на всїх віруючих; нема бо ріжницї:
але оправдуються даром, Його благодаттю, через викуплення, що в Ісусі Христі.
оправдають ся (ж) дармо благодаттю Його, викупленнєм, що в Христї Ісусї,
Його Бог дав як жертву примирення в Його крові через віру, щоби показати Свою справедливість у прощенні раніше вчинених гріхів, —
котрого предложив Бог на вблагальну жертву через віру в кров Його, щоб з'ясувати правду свою одпущеннєм прежнїх гріхів у довготерпінню Божому,
у Божому довготерпінні; щоби показати Свою справедливість нинішнього часу, — що Він справедливий і оправдує того, хто вірить в Ісуса.
щоб з'ясувати (кажу) правду свою нинїшнього часу, щоб був Він праведний і оправдуючий, хто з віри Ісусової.
Тоді де те, чим хвалитися? Воно виключене! Яким законом? Ділами? Ні, тільки Законом віри!
Де ж величаннє? Виключене. Которим законом? учинків? Нї, а законом віри.
Бо вважаємо, що людина оправдується вірою, незалежно від діл Закону.
Думаємо оце, що чоловік оправдуєть ся вірою, без учинків по закону.
Хіба Бог тільки для юдеїв, а не для всіх народів? Так, Він і для інших народів.
Або Жидам Бог тільки, а й не поганам? Так, і поганам;
Є один Бог, Який оправдує обрізання згідно з вірою і необрізання через віру.
яко ж бо один Бог, що оправдує обрізаннє з віри і необрізаннє вірою.